Ο δημιουργός του No Man’s Sky μοιράζεται μια συμβουλή για τα Anthem και Fallout 76 

Κάτι που έμαθε την εμπειρία του

Ο δημιουργός του No Man’s Sky μοιράζεται μια συμβουλή για τα Anthem και Fallout 76

Το No Man’s Sky σίγουρα είναι ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι σήμερα σε σύγκριση με τον τίτλο που πρωτοκυκλοφόρησε τον Αύγουστο του 2016, προκαλώντας την κατακραυγή της gaming κοινότητας. H Hello Games δεν παράτησε τον τίτλο και κυκλοφόρησε πολλαπλά δωρεάν updates, εκπληρώνοντας πολλές από τις υποσχέσεις που είχε κάνει αρχικά, όπως το multiplayer.

Έχοντας βιώσει την ιδιαίτερα έντονη περίοδο της κυκλοφορίας του No Man’s Sky, ο δημιουργός του, Sean Murray, έδωσε μια συμβουλή στην EA, την Bethesda και γενικότερα τις εταιρίες που έχουν να αντιμετωπίσουν ένα αμφιλεγόμενο launch. Συγκεκριμένα, οι δύο προαναφερθέντες εταιρίες ευθύνονται για τα Anthem και Fallout 76 αντίστοιχα, τα οποία ξεσήκωσαν μεγάλες αντιδράσεις στο launch τους για διάφορους λόγους.

Περάσαμε σχεδόν δύο χρόνια χωρίς να μιλήσουμε καθόλου στον Τύπο. Περάσαμε σχεδόν τρείς μήνες χωρίς επίσης να μιλήσουμε καθόλου στην κοινότητα. Αυτό ήταν πολύ δύσκολο. Έκατσα πολλές φορές και έγραψα ένα τέλειο μήνυμα που εξηγούσε όλα όσα έγιναν στην ανάπτυξη του παιχνιδιού, ενώ είχα ετοιμάσει το χρονοδιάγραμμα για το περιεχόμενο που θα ερχόταν. Όμως έβλεπα πως δεν θα φαινόταν αξιόπιστο εκείνη τη χρονική στιγμή.

Υπήρξαν διάφορες αμφιλεγόμενες κυκλοφορίες μετά το No Man’s Sky, με τον εκρηκτικό συνδυασμό προβλημάτων, αλλά και πολλών παικτών που όντως παίζουν το παιχνίδι. Και μπορώ να δω την EA, την Microsoft ή την Bethesda να προσπαθούν να προλάβουν τους παίκτες απλά μιλώντας τους, αλλά είτε για καλό είτε για κακό, αυτή η τακτική δεν δουλεύει. Το βλέπετε αυτό συνέχεια. Ένας μεγάλος publisher θα προσπαθήσει να μιλήσει στην κοινότητα για να λύσει έτσι το πρόβλημα, περιπλέκοντας την κατάσταση και δυσκολεύοντας την θέση του.

Πρακτικά, ο Sean Murray αφήνει να εννοηθεί πως οι πράξεις έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο από τα λόγια και σε περιπτώσεις όπως τα Anthem και Fallout 76, το νέο περιεχόμενο και οι διορθώσεις των προβλημάτων φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα από την απλή υπόσχεση ενός roadmap.

Εσείς τι πιστεύετε; Περιμένουμε τα σχόλιά σας.

2 comment(s)