Το Anthem της EA και της BioWare κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2019 χωρίς όμως να εντυπωσιάσει ούτε τους hardcore fans της εταιρίας, αλλά ούτε τους κριτικούς. Πολλοί περιγράφουν το παιχνίδι ως το μεγάλο «αγκάθι» και την αρχή του τέλους της BioWare και όπως αποκαλύφθηκε τώρα, κλείνει οριστικά.
Η EA ανακοίνωσε ότι το Anthem θα κλείσει οριστικά στις 12 Ιανουαρίου του 2026 και μετά από αυτή την ημερομηνία, οι παίκτες δε θα μπορούν να συνδεθούν ποτέ ξανά. «Το Anthem σχεδιάστηκε για να είναι ένας online-only τίτλος, οπότε μόλις κλείσουν οι servers, δε θα μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι» δήλωσε η EA.
Όσοι το έχουν αγοράσει, αλλά το έχουν σβήσει από την κονσόλα ή το PC τους, θα μπορέσουν να το κατεβάσουν και να παίξουν για μία τελευταία φορά, πριν κλείσει οριστικά στις 12 Ιανουαρίου. Παράλληλα, το Anthem θα αφαιρεθεί εντελώς από το EA Play στις 15 Αυγούστου.
Το Anthem είχε πολλά προβλήματα από την πρώτη στιγμή. Ο κόσμος μιλούσε για ένα επαναλαμβανόμενο gameplay, για τεχνικά ζητήματα και bugs, αδύναμο endgame περιεχόμενο μιας και ήταν ένα live-service παιχνίδι, καθώς και πολύ μέτρια ιστορία.
Η BioWare είχε υποσχεθεί κάποτε ότι θα έφερνε το 2.0 update γνωστό και ως Anthem Next, αλλά τελικά αυτό το project ακυρώθηκε πριν από τέσσερα χρόνια.
Must Read
ΕΠΙΣΗΜΟ: Περισσότερες διαφημίσεις στα αθλητικά παιχνίδια της EA!
Μουντιάλ 2026: Η EA προβλέπει ποιος θα το κερδίσει!
Η νέα τεχνολογία της EA ρίχνει σαγόνια – Path Tracing για πρώτη φορά σε κονσόλα (ΦΩΤΟ)