“Το streaming είναι πιο ενδιαφέρον από τα PlayStation 5 και Xbox Scarlett” 

Νέα δήλωση από τους δημιουργούς του Divinity

“Το streaming είναι πιο ενδιαφέρον από τα PlayStation 5 και Xbox Scarlett”

Οι δημιουργοί της σειράς Divinity, Larian Studios, είναι από τα πρώτα στούντιο που υποστηρίζουν το Google Stadia με το επερχόμενο Baldur’s Gate III. Στο πλαίσιο της E3 2019, το Wccftech είχε τη δυνατότητα να μιλήσει με τον CEO της εταιρίας, Swen Vincke, ο οποίος τόνισε ότι οι streaming τεχνολογίες όπως το Google Stadia παρουσιάζουν περισσότερο ενδιαφέρον από τις επόμενης γενιάς κονσόλες. Παράλληλα, επισήμανε πως το streaming μπορεί να επιτρέψει για παράδειγμα physics απίστευτης κλίμακας που δεν θα είναι εφικτά στις παραδοσιακές τοπικές κονσόλες.

Παρακάτω ακολουθεί το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξής του.

Η επόμενη γενιά κονσολών έρχεται σύντομα. Υπάρχουν ακόμη πολλά που δεν ξέρουμε, αλλά αυτό που ξέρουμε είναι ότι τόσο το Xbox Scarlett όσο και το PlayStation 5 θα αλλάξουν τον τρόπο που φορτώνουν τα παιχνίδια με την συμπερίληψη των SSD δίσκων τους. Πως θα βελτιώσει αυτό τα RPGs κατά την άποψή σας;

Για να είμαστε δίκαιοι, ο κόσμος έχει SSDs ήδη στους υπολογιστές του, οπότε δεν πιστεύω πως θα είναι τόσο επαναστατικό. Το streaming είναι μια πολύ σημαντική τεχνολογία για τα μοντέρνα παιχνίδια, οπότε το πόσο γρήγορα μπορείτε να κάνετε stream δεδομένα, τόσο περισσότερο μπορούμε να προσθέσουμε δεδομένα και με αυτό εννοώ πως θα έχετε υψηλότερης ποιότητας assets, όπως όλοι περιμένουν να συμβεί στο μέλλον. Η μεγάλη ερώτηση είναι πόση μνήμη θα έχεις για να το κάνεις αυτό; Υπάρχει αρκετή διαθέσιμη μνήμη για να πειραματιστείς; Πόσο γρήγορο επεξεργαστή θα έχεις; Αυτά είναι πολύ σημαντικά, αλλά είναι κλασικά πράγματα που βλέπουμε με κάθε γενιά. Εννοώ πως σίγουρα είναι ενδιαφέρον το πόσο δυνατή GPU θα έχουμε, αλλά είναι σίγουρο πως η νέα γενιά θα είναι πιο δυνατή και θα μας αφήσει να κάνουμε πιο πιστές εξομοιώσεις.

Πιστεύω πως η πιο ενδιαφέρουσα ερώτηση είναι πως τεχνολογίες σαν το Google Stadia θα αλλάξουν τη βιομηχανία, καθώς δίνουν στους δημιουργούς κάτι διαφορετικό. Στα data center, αυτές οι μηχανές συνδέονται η μια με την άλλη και έτσι μπορείς να αρχίσεις να σκέφτεσαι να εφαρμόσεις πράγματα όπως το elastic rendering, όπως το να ‘ενώσεις μερικούς serves μαζί’, να ενσωματώσεις physics που δεν θα μπορούσες σε παραδοσιακό τοπικό hardware. Πιστεύω πως θα δούμε πολλές εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση στο μέλλον.

0 comment(s)