Aonuma: “Δεν θα τοποθετήσουμε ποτέ το Zelda: BoTW στο timeline” 

Η Nintendo το αφήνει στην φαντασία των παικτών

Aonuma: “Δεν θα τοποθετήσουμε ποτέ το Zelda: BoTW στο timeline”

Από ότι φαίνεται, οι παίκτες που περίμεναν μια οριστική απάντηση για το που τοποθετείται το The Legend of Zelda: Breath of the Wild στο timeline του franchishe θα πρέπει να συμβιβαστούν με τις θεωρίες και τις εικασίες. Συγκεκριμένα, ο παραγωγός της σειράς, Eiji Aonuma, τόνισε πως η Nintendo δεν θα αποκαλύψει αυτή την λεπτομέρεια, καθώς κάτι τέτοιο θα μείωνε τα περιθώρια των παικτών για φαντασία.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο του The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Creating a Champion, ο Aonuma δήλωσε:

Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα να μεταφέρω σε όλους τους παίκτες μας είναι ότι τα βιντεοπαιχνίδια γενικότερα, όχι μόνο το Zelda, μπορούν να πάνε πολύ, πολύ πιο μακριά! Πήραμε πολλά μηνύματα από ενήλικους παίκτες που δήλωσαν ότι αισθάνθηκαν το ίδιο παίζοντας αυτό το παιχνίδι, όπως όταν ήταν νεότεροι που ήταν κολλημένοι με κάποιο τίτλο.

Φτιάξαμε αυτό το παιχνίδι με την πρόθεση να επιστρέψουμε στις ρίζες μας, οπότε η ανταπόκριση των παικτών, που δήλωσαν ότι αισθάνθηκαν όπως όταν ήταν νέοι, είναι πολλά υποσχόμενη. Δεδομένου ότι το Nintendo Switch είναι φορητό, ελπίζω ότι θα είναι σε θέση να ασχοληθούν σε βάθος με το παιχνίδι με έναν φρέσκο και καινούργιο τρόπο.

Σε βιβλία όπως το The Legend of Zelda Encyclopedia που κυκλοφόρησε πρόσφατα αποκαλύψαμε που τοποθετείται το κάθε Zelda παιχνίδι σε ένα χρονοδιάγραμμα και πώς σχετίζονται οι ιστορίες τους, αλλά δεν το κάναμε αυτό και για το Breath of the Wild. Υπάρχει λόγος γι 'αυτό. Με αυτό το παιχνίδι, είδαμε πόσοι παίκτες έπαιζαν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο και είχαν τις αντιδράσεις που μόλις ανέφερα.

Συνειδητοποιήσαμε ότι οι άνθρωποι απολάμβαναν το να φαντάζονται την ιστορία που πρόκυπτε από τις αποσπασματικές εικόνες που παρείχαμε. Εάν ορίζαμε ένα περιορισμένο χρονοδιάγραμμα, τότε θα υπήρχε μια οριστική ιστορία και αυτό δεν θα άφηνε χώρο για φαντασία, κάτι που δεν θα ήταν τόσο διασκεδαστικό.

Θέλουμε οι παίκτες να μπορούν να συνεχίσουν να διασκεδάζουν και να φαντάζονται αυτόν τον κόσμο ακόμη και αφού τελειώσουν με το παιχνίδι. Έτσι, αυτή τη φορά, αποφασίσαμε να αποφύγουμε διευκρινίσεις. Ελπίζω ότι όλοι μπορούν να βρουν τη δική τους απάντηση, με τον δικό τους τρόπο.

Το The Legend of Zelda: Breath of the Wild είναι διαθέσιμο για το Wii U και το Nintendo Switch. Μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό review του Γιώργου Πρίτσκα για το παιχνίδι, πατώντας εδώ.

3 comment(s)