Ένα περίεργο πρόβλημα ξεκίνησαν να αναφέρουν διάφοροι χρήστες του PS4. Αυτό έχει να κάνει με το σύστημα μηνυμάτων της κονσόλας. Συγκεκριμένα μερικοί gamers αναφέρουν πως το σύστημα τους "πάγωσε" μόλις πήγαν να ανοίξουν ένα νέο μήνυμα. Η διαγραφή του μηνύματος από το PlayStation App δεν αναιρεί το πρόβλημα και ο χρήστης θα αναγκαστεί να κάνει Factory Reset την κονσόλα του εφόσον επιθυμεί να το επιλύσει. Αυτό μπορεί να οδηγήσει ακόμα σε χάσιμο των saves σας αν δεν έχετε cloud backups. Για την ώρα η Sony δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα επί του θέματος που φαίνεται πως επηρεάζει πολλούς χρήστες. Ωστόσο μια προσωρινή λύση που βρέθηκε από την κοινότητα του Reddit είναι η ρύθμιση των μηνυμάτων σε "Private". Για να το κάνετε αυτό πρέπει να ακολουθήσετε τα εξής βήματα:
Πηγαίνετε στα Settings > Account Management > Privacy Settings > Βάλτε τον κωδικό σας > Personal Info | Messaging, και επιλέξτε να λαμβάνετε μηνύματα μόνο από φίλους σας ή αν δεν τους εμπιστεύεστε να μην μπορεί να σας στείλει κανένας.
Δεν υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση από την Sony για το εν λόγω πρόβλημα. Παρόλα αυτά καλό θα ήταν να πάτε και εσείς οι ίδιοι να ρυθμίσετε τα μηνύματα σας σε Private για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο μέχρι να υπάρξει κάτι πιο επίσημο.
Must Read
PlayStation: Επιβεβαιώνει το οριστικό τέλος για τα single-player παιχνίδια του στο PC
Η Sony πειραματίζεται με κουμπιά που αντιδρούν σαν μέρος του παιχνιδιού
Sony True RGB: Η τηλεόραση που θέλει να φέρει την απόλυτη κινηματογραφική εμπειρία στο σαλόνι σου