Γιατί η Sony άργησε να αποφασίσει για το cross-play; 

Ο Shawn Layden δίνει απαντήσεις

Γιατί η Sony άργησε να αποφασίσει για το cross-play;

Τους τελευταίους μήνες η Sony κρατούσε μια αδιάλλακτη στάση όσον αφορά το cross-play, παρόλο που η gaming κοινότητα το ζητούσε, ενώ η Microsoft και η Nintendo ασκούσαν και αυτές πίεση αφού είχαν δώσει ήδη τα χέρια. Η εταιρία του PlayStation ξαφνικά άλλαξε στάση και επέτρεψε το cross-platform play, ξεκινώντας με το Fortnite.

Ο επικεφαλής των PlayStation Worldwide Studios, Shawn Layden, εξήγησε μιλώντας στο PlayStation Blogcast γιατί η εταιρία άργησε να πάρει την απόφαση αυτή. Συγκεκριμένα, δήλωσε:

Αυτό είναι κάτι που ξέρουμε, γνωρίζουμε ότι είναι ένα θέλω, ότι είναι μια επιθυμία. Και θέλουμε να το επιτύχουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το να επιτρέψουμε τώρα το cross-play δεν είναι απλώς μια υπόθεση του να γυρνάς ένα διακόπτη και είσαι έτοιμος. Είναι ένα πολυδιάστατο χαρακτηριστικό. Επομένως, έπρεπε να το εξετάσουμε από τεχνική άποψη, έπρεπε να το εξετάσουμε με τους συνεργάτες μας από επιχειρηματική άποψη. Έπρεπε να βεβαιωθούμε ότι αν το ενεργοποιήσουμε, θα έχουμε τη σωστή υποστήριξη για την εξυπηρέτηση πελατών. Θα έχουμε τα σωστά μηνύματα εκεί έξω;

Όλα πρέπει να γίνουν με μια ορισμένη σειρά και για να τα τακτοποιήσουμε όλα, σίγουρα μας πήρε περισσότερο από όσο θα ήθελα. Αλλά μας πήρε περισσότερο από ό, τι θα έπρεπε για να το ετοιμάσουμε και να το υλοποιήσουμε, γι 'αυτό το λόγο είχαμε τη δυνατότητα όχι μόνο να το ανακοινώσουμε την περασμένη Τρίτη, αλλά να το ενεργοποιήσουμε ταυτόχρονα.

Με το cross-play να είναι πλέον πραγματικότητα, οι παίκτες σε PS4, Xbox One, Nintendo Switch, iOS, Android, PC και Mac μπορούν να παίξουν πλέον μαζί Fortnite. Σταδιακά αναμένεται και άλλα παιχνίδια όπως το Rocket League και το Minecraft να υποστηρίξουν το χαρακτηριστικό και στο PS4.

1 comment(s)