Επίσημο: Στον ‘πάγο’ η σειρά Dishonored – η Arkane πειραματίζεται με multiplayer 

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για την ταλαντούχα ομάδα;

Επίσημο: Στον ‘πάγο’ η σειρά Dishonored – η Arkane πειραματίζεται με multiplayer

Η σειρά Dishonored φαίνεται πως έκανε τον κύκλο της, με το Death of the Outsider να αποτελεί το τελευταίο κεφάλαιο, κλείνοντας την ιστορία που ξεκίνησε το 2012. Η Arkane έκανε γνωστό μέσα από επίσημη δήλωση του lead designer της, Ricardo Bare, πως το franchise ‘αναπαύεται’ για την ώρα. Συγκεκριμένα, ο developer μίλησε για διάφορα θέματα στο VG247, στο πλαίσιο της QuakeCon 2018.

Πιο αναλυτικά, ο δημιουργός ρωτήθηκε αν η Arkane σκέφτεται να επιστρέψει στο The Crossing ή σε κάτι αντίστοιχό του, με multiplayer στοιχεία δηλαδή. Η απάντησή του ήταν έξης:

Όχι κυριολεκτικά στο The Crossing, αλλά σίγουρα σε κάποια στοιχεία του. Το να μπορούμε να ενσωματώσουμε περισσότερο online sharing ή πράγματα σχετικά με το multiplayer, σίγουρα μπορεί να το κάνουμε αυτό. Είναι ενδιαφέρον γιατί, για λίγο καιρό, υπήρχε μια πίεση από τους μεγάλους publishers οι ομάδες να συμπεριλαμβάνουν αναγκαστικά multiplayer modes. Νιώθω πως αυτό ήταν πολύ καταστροφικό γιατί κατέληγες με μια ομάδα που είχε φτιάξει ένα ελκυστικό single-player παιχνίδι, αλλά αναγκαζόταν να κολλήσει δίπλα του και ένα deathmatch mode ή οτιδήποτε.

Ήταν πάρα πολύ μεγάλη απόσπαση και σπατάλη πόρων για την ομάδα. Και, όπως προέκυψε, δεν βοήθησε πολλά από αυτά τα παιχνίδια ανεξαρτήτως. Αλλά αυτό που νομίζω πως συμβαίνει τώρα είναι πολύ διαφορετικό – προέρχεται από την κοινότητα, είναι αυτό που δίνει μεγαλύτερο χρόνο ζωής στο παιχνίδι σου, χτίζει την κοινότητα, την κοινοποίηση και άλλα αντίστοιχα πράγματα. Τα παιχνίδια το προσεγγίζουν αυτό με πολλά διαφορετικά μοντέλα.

Συγκεκριμένα, όσον αφορά το μέλλον της σειράς Dishonored, δήλωσε:

Δεν μπορώ να πω με σιγουριά τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον, τα πάντα μπορεί να συμβούν, αλλά το Dishonored ξεκουράζεται για την ώρα. Όσον αφορά τα καθαρά immersive sims, δεν ξέρω αν πρόκειται να συνεχίσουμε να φτιάχνουμε καρμπόν αντίγραφα – δηλαδή ότι αυτό χαρακτηρίζεται ως ένα immersive sim και είναι το μόνο πράγμα που θα κάνουμε ποτέ.

Τα πράγματα που είναι σημαντικά για εμάς ως στούντιο είναι ένας το χτίσιμο ενός κόσμου με συνοχή και βάθος και η περιβαλλοντική αφήγηση - πάντα θα σχεδιάζουμε χώρους που νιώθεις σαν να επισκέπτεσαι, είτε είναι η Dunwall είτε ο Talos 1. Είναι εξίσου σημαντικός χαρακτήρας όπως ο παίκτης σου ή οι άνθρωποι που που συναντάς. Μετά είναι το αυτοσχεδιαστικό gameplay - δίνοντας στους παίκτες μια σειρά από φρέσκες ικανότητες και εργαλεία και στη συνέχεια λέγοντας: “Να το καταλάβετε μόνοι σας, να είστε δημιουργικοί, να κάνετε δική σας την εμπειρία”. Συνήθως, παραμένουμε επίσης σε πρώτο πρόσωπο, αν και αυτό δεν είναι ένας απαράβατος κανόνας και ίσως να δοκιμάσουμε άλλα πράγματα ανά περιόδους.

Με τα Prey και Dishonored: Death of the Outsider να αποτελούν πλέον παρελθόν, η Arkane φαίνεται πως ετοιμάζει κάτι διαφορετικό και είναι πολύ πιθανό να δούμε την ενσωμάτωση online στοιχειών στα μελλοντικά της παιχνίδια.

4 comment(s)