Το Super Smash Bros. δεν φτιάχτηκε αποκλειστικά για τους ανταγωνιστικούς παίκτες 

Πρώτα η διασκέδαση και μετά ο ανταγωνισμός

Το Super Smash Bros. δεν φτιάχτηκε αποκλειστικά για τους ανταγωνιστικούς παίκτες

Το Super Smash Bros. αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και δημοφιλέστερα franchises της Nintendo λόγω του ιδιαίτερου στυλ του. Ήδη η κοινότητα περιμένει με νύχια και με δόντια το επόμενο κεφάλαιο της σειράς, όμως, το παιχνίδι δεν φτιάχνεται αποκλειστικά για αυτούς που αναζητούν έντονα την ανταγωνιστική fighting εμπειρία. Μιλώντας στο Washington Post, ο director του παιχνιδιού, Masahiro Sakurai είπε τα εξής:

"Έχει την αίσθηση ενός παιχνιδιού και στο τέλος της ημέρας εκεί καταλήγει, στο να παίζεις ένα παιχνίδι. Αλλά αν επικεντρωθούμε πολύ στους υψηλού επιπέδου παίκτες τότε η τεχνική πλευρά του παιχνιδιού στρεβλώνει. Η φιλοσοφία του παιχνιδιού πίσω από αυτά δεν συμβαδίζει με την φιλοσοφία της Nintendo, δεδομένου ότι ορισμένοι παίκτες παίζουν για τα χρηματικά έπαθλα... έρχεται σε ένα σημείο όπου παίζουν το παιχνίδι για τα χρήματα και αισθάνομαι ότι αυτού του είδους η κατεύθυνση δεν συμπίπτει με την άποψη της Nintendo στο πως πρέπει να είναι τα παιχνίδια".

Στην συνέχεια ο director του παιχνιδιού μίλησε πως το Smash Bros. είναι ευκολότερο για τους παίκτες να το κατανοήσουν σε αντίθεση με το Street Fighter II.

"Δεν πρόκειται να πω ότι το Street Fighter αποτυγχάνει (επειδή αγκαλιάζει περισσότερο την competitive πλευρά) αλλά προσωπικά νομίζω με τα παιχνίδια με command inputs είναι δύσκολα."

Από ότι φαίνεται ο Sakurai θέλει να δημιουργήσει ένα παιχνίδι που θα ταιριάζει και στις δύο πλευρές της κοινότητας. Και της απλής που αναζητά μερικές ώρες διασκέδασης, αλλά και της πιο ανταγωνιστικής. Το Super Smash Bros. Ultimate κυκλοφορεί στις 7 Δεκεμβρίου αποκλειστικά για το Nintendo Switch.

2 comment(s)