Read later
  • Written by 
  • Φήμη: Spyro the Dragon Trilogy remaster μέσα στο 2018;

    Φήμη: Spyro the Dragon Trilogy remaster μέσα στο 2018;

    Με την Vicarious Visions να αναλαμβάνει πάλι το έργο

    Το Crash Bandicoot N. Sane Trilogy όχι μόνο "ξύπνησε" πολλές νοσταλγικές αναμνήσεις από τους παλιούς fans, αλλά έδωσε την ευκαιρία και σε νέους παίκτες να ζήσουν τρεις μοναδικές περιπέτειες σε remake μορφή. Πως θα σας φαινόταν αν το ίδιο συνέβαινε και με τα Spyro the Dragon παιχνίδια; Σύμφωνα με αναφορά του Kotaku UK, η Activision εργάζεται αυτή την στιγμή σε μία remaster έκδοση για το Spyro the Dragon Trilogy, μία τριλογία που θα περιλαμβάνει τα παλιά και κλασικά παιχνίδια της σειράς, όπως, το Spyro the Dragon, το Spyro 2: Ripto's Rage! και τέλος, το Spyro: Year of the Dragon.

    Την ανάπτυξη των παιχνιδιών έχει υποτιθέμενα αναλάβει και πάλι η Vicarious Visions (Crash Bandicoot N. Sane Trilogy) και μάλιστα η φήμη συνεχίζει και λέει πως ο τίτλος θα κυκλοφορήσει στο τρίτο τρίμηνο του 2018 στο PS4 με ένα χρόνο περιορισμένης αποκλειστικότητας. Το 2019 το υποτιθέμενο αυτό remaster θα κυκλοφορήσει και σε άλλες πλατφόρμες. Στην συνέχεια αναφέρεται πως και οι ίδιοι περιορισμοί ισχύουν και για το Crash Bandicoot N. Sane Trilogy και μέσα στο έτος και αυτό θα βρει τον δρόμο του και σε άλλες κονσόλες.

    Φυσικά, τα παραπάνω δεν αποτελούν τίποτα παραπάνω από απλές φήμες και μέχρι να επιβεβαιωθούν από την ίδια την Activision, ή την Vicarious Visions δεν μπορούμε να τα λάβουμε υπόψιν στα σοβαρά. Όμως εσείς θα θέλατε να δείτε μία remaster τριλογία για τα Spyro the Dragon παιχνίδια;

    Login to post comments
    Comments (11)
    Refresh Comments
    Choose Order:
    • Comment Link
      BilGun
      BilGun 15/02/2018 00:16:57

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Τι να σου πω;Οτι η activision εχει χρονια τα δικαιωματα του spyro και αυτο μπορει ευκολα να φανει απο το skylanders spyros adventure;Εχεις βαρεθει remasters ενω το crash που εκανε η vicarious visions στο ps4 ειναι remake και το ιδιο θα γινει και για τα spyro .Αλλο remake αλλο remaster. Γτ να μην τα φερει σε αλλες πλατφορμες 1995 εχουμε να βγαινει μονο playstation; Σορρυ για πριν αλλα εχω βαρεθει να βλεπω τετοια σχολια πια.....



      Tετοιου ειδους remasters απο πολυ παλια παιχνιδια ειναι ευκπροσδεκτα! Επαιξα το Crash N Sane Trilogy τωρα στα 22 μου και ενιωσα παλι παιδι ρε φιλε. Τι να λεμε τωρα εννοειται πως θελουμε και Spyro.


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Τι να σου πω;Οτι η activision εχει χρονια τα δικαιωματα του spyro και αυτο μπορει ευκολα να φανει απο το skylanders spyros adventure;Εχεις βαρεθει remasters ενω το crash που εκανε η vicarious visions στο ps4 ειναι remake και το ιδιο θα γινει και για τα spyro .Αλλο remake αλλο remaster. Γτ να μην τα φερει σε αλλες πλατφορμες 1995 εχουμε να βγαινει μονο playstation; Σορρυ για πριν αλλα εχω βαρεθει να βλεπω τετοια σχολια πια.....



      Tετοιου ειδους remasters απο πολυ παλια παιχνιδια ειναι ευκπροσδεκτα! Επαιξα το Crash N Sane Trilogy τωρα στα 22 μου και ενιωσα παλι παιδι ρε φιλε. Τι να λεμε τωρα εννοειται πως θελουμε και Spyro.


      Ο δρακος μας το αξιζει το remake,ειδικα μετα την ταπεινωση του στο skylanders
    • Comment Link
      BilGun
      BilGun 15/02/2018 00:10:32

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Τι να σου πω;Οτι η activision εχει χρονια τα δικαιωματα του spyro και αυτο μπορει ευκολα να φανει απο το skylanders spyros adventure;Εχεις βαρεθει remasters ενω το crash που εκανε η vicarious visions στο ps4 ειναι remake και το ιδιο θα γινει και για τα spyro .Αλλο remake αλλο remaster. Γτ να μην τα φερει σε αλλες πλατφορμες 1995 εχουμε να βγαινει μονο playstation; Σορρυ για πριν αλλα εχω βαρεθει να βλεπω τετοια σχολια πια.....


      Να κάνουν remakes αλλά όχι κάθε 2-3 μήνες και καινούργιο remake...και όταν τα κάνουν να τα κάνουν σε παιχνιδια που το αξίζουν (όχι πως το spyro δεν το αξίζει) πχ το shadow of the colossus....το crash δεν νομίζω ότι το χριεαζοταν τόσο απλά το ζητούσε πάρα πολύ ο κόσμος


      Αν το ζηταει ο κοσμος αξιζει και απο τις πωλησεις φανικε οτι το αγαπησαν το remake του crash.Aυτο που θελω να σου πω ειναι οτι δεν χανεις τπτ στην τελικη .Δεν ειναι οτι το remake του crash εφαγε την θεση αλλου παιχνιδιου.
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 14/02/2018 23:17:53

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Τι να σου πω;Οτι η activision εχει χρονια τα δικαιωματα του spyro και αυτο μπορει ευκολα να φανει απο το skylanders spyros adventure;Εχεις βαρεθει remasters ενω το crash που εκανε η vicarious visions στο ps4 ειναι remake και το ιδιο θα γινει και για τα spyro .Αλλο remake αλλο remaster. Γτ να μην τα φερει σε αλλες πλατφορμες 1995 εχουμε να βγαινει μονο playstation; Σορρυ για πριν αλλα εχω βαρεθει να βλεπω τετοια σχολια πια.....


      Να κάνουν remakes αλλά όχι κάθε 2-3 μήνες και καινούργιο remake...και όταν τα κάνουν να τα κάνουν σε παιχνιδια που το αξίζουν (όχι πως το spyro δεν το αξίζει) πχ το shadow of the colossus....το crash δεν νομίζω ότι το χριεαζοταν τόσο απλά το ζητούσε πάρα πολύ ο κόσμος
    • Comment Link
      SpyrosJDM
      SpyrosJDM 14/02/2018 22:53:21

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Τι να σου πω;Οτι η activision εχει χρονια τα δικαιωματα του spyro και αυτο μπορει ευκολα να φανει απο το skylanders spyros adventure;Εχεις βαρεθει remasters ενω το crash που εκανε η vicarious visions στο ps4 ειναι remake και το ιδιο θα γινει και για τα spyro .Αλλο remake αλλο remaster. Γτ να μην τα φερει σε αλλες πλατφορμες 1995 εχουμε να βγαινει μονο playstation; Σορρυ για πριν αλλα εχω βαρεθει να βλεπω τετοια σχολια πια.....



      Tετοιου ειδους remasters απο πολυ παλια παιχνιδια ειναι ευκπροσδεκτα! Επαιξα το Crash N Sane Trilogy τωρα στα 22 μου και ενιωσα παλι παιδι ρε φιλε. Τι να λεμε τωρα εννοειται πως θελουμε και Spyro.
    • Comment Link
      BilGun
      BilGun 14/02/2018 21:51:48

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση


      Τι να σου πω;Οτι η activision εχει χρονια τα δικαιωματα του spyro και αυτο μπορει ευκολα να φανει απο το skylanders spyros adventure;Εχεις βαρεθει remasters ενω το crash που εκανε η vicarious visions στο ps4 ειναι remake και το ιδιο θα γινει και για τα spyro .Αλλο remake αλλο remaster. Γτ να μην τα φερει σε αλλες πλατφορμες 1995 εχουμε να βγαινει μονο playstation; Σορρυ για πριν αλλα εχω βαρεθει να βλεπω τετοια σχολια πια.....
    • Comment Link
      nethar
      nethar 14/02/2018 20:33:47
      Φτιάξτε CTR να σβήσουμε μωρεεεεε
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 14/02/2018 18:58:54

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι


      Αντί να μου το παίζεις έξυπνος θα μπορούσες να μου πεις σε τι διαφωνείς και να κάνουμε μια ωραία συζήτηση
    • Comment Link
      BilGun
      BilGun 14/02/2018 18:39:44

      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.


      αλου γιαλου εισαι
    • Comment Link
      seit
      seit 14/02/2018 18:10:31
      Εννοείτε πως ειναι καλο που ξαναβγαινει ..Ειδανε πως πήγε καλα το crash και σου λεει ας βγαλουμε και Spyro..Απλα καλο ειναι να πανε και σε αλλα πραγματα για παραδειγμα μια συνέχειά ,γιατι η αληθεια ειναι πως ναι μεν η νεα γενια μαθαίνει αυτα τα παιχνιδια ,αλλά στα καινουρια ip θα ειναι εκει ωστε να υποστηριξει μια τέτοια εμπειρια?..Οσα remake remasters και να βγουνε η εμπειρια εκείνης της εποχης,που εισουν ενθουσιασμενος και δεν ειχες στο μυαλο σου το μελλον, δεν ξεπερνάει καμια επανακυκλοφορία..οπως και να γινει η ιδεα του δημιουργου ητανε με εκεινα τα γραφικα ,εκεινη την ολη εμπειρια ..Καλο να υπαρχουν αλλά να μην μενουμε σε αυτο ..Και θα πρότεινα στα παιδια να παίζουνε της πρωτες κυκλοφοριες με οσο πισω και αν ητανε η εποχη,για να καταλαβουν πόσο μεγαλα παιχνιδια ητανε,και περισσότερο ποσο μπροστα ητανε..
    • Comment Link
      Steve Rogers
      Steve Rogers 14/02/2018 17:32:44
      Συμφωνώ με αυτό. Η νέα γενιά πρέπει να μάθει τα videogames τα οποία για εμάς τους ''παλιούς'' έχουν μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας.
    • Comment Link
      kostazZzZ
      kostazZzZ 14/02/2018 17:08:26
      Η activision έχει γ@μησει όλα τα παλιά ωραία exclusives του ps1...έχουμε βαρεθεί να βλέπουμε remasters όλη την ώρα...και θα τα φέρει και στις άλλες κονσόλες... άστα εκεί στο ps1 και από πότε η activision έχει τα δικαιώματα του spyro?Μόνο του crash έχει.