Σε συνέντευξη του στο 4Gamer's, ο πρόεδρος της Sony, Shuhei Yoshida και ο δημιουργός της σειράς Final Fantasy, Hironobu Sakaguchi, όταν ερωτήθηκαν ποιο πιστεύουν πως είναι το καλύτερο παιχνίδι του 2016 και οι δύο έδωσαν έδωσαν ακριβώς την ίδια απάντηση. Από ότι φαίνεται η περιπέτεια του Noctis στο Final Fantasy XV κατάφερε να συγκινήσει τόσο τον πρόεδρο της Mistwalker, όσο και τον πρόεδρο της Sony, ο οποίος σύμφωνα με τον Twitter λογαριασμό του συνεχίζει ακόμη να απολαμβάνει τον κόσμο της Square Enix.
Δείτε τα Tweets παρακάτω.
The ending was very nice, still a lot left to play after this. #FFXV :D #PS4share pic.twitter.com/qHWaY5o7Ml
— Shuhei Yoshida (@yosp) December 27, 2016
See we are flying! #FFXV #PS4share pic.twitter.com/CDC3SQvBow
— Shuhei Yoshida (@yosp) December 28, 2016
Must Read
Final Fantasy VII Remake Part 3: Ο director το έχει ήδη τερματίσει 40 φορές!
Πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της PlayStation υποστηρίζει ότι έχασε τη θέση του επειδή δεν συμφωνούσε με την ηγεσία
Το θρυλικό Final Fantasy VII έγινε ακόμα καλύτερο στο Steam – Τι άλλαξε