Ο Shuhei Yoshida προχώρησε σε μια απρόσμενη αποκάλυψη για το παρασκήνιο της αποχώρησης του από τη θέση του προέδρου των SIE Worldwide Studios το 2019, αφήνοντας να εννοηθεί πως η ρήξη του με τον τότε CEO της εταιρείας Jim Ryan έπαιξε καθοριστικό ρόλο.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο φεστιβάλ Alt:Games στην Αυστραλία, το ιστορικό στέλεχος της Sony δήλωσε ότι ουσιαστικά απολύθηκε από τον ρόλο του επειδή αρνήθηκε να υπακούσει σε συγκεκριμένες οδηγίες της ηγεσίας. Παρόλο που η τοποθέτησή του έγινε σε εύθυμο κλίμα, η ουσία των λεγομένων του επιβεβαιώνει παλαιότερες υπόνοιες για εσωτερικές διαφωνίες στην εταιρεία.
Όπως δήλωσε o Yoshida:
Το 2019, μετά από έντεκα χρόνια στο τιμόνι των First-Party studios, απομακρύνθηκα από τη θέση μου. Ο Jim Ryan ήθελε να με βγάλει από τη μέση επειδή δεν τον άκουγα. Μου ζήτησε να κάνω κάποια παράλογα πράγματα και εγώ είπα όχι.
Must Read
PlayStation: Επιβεβαιώνει το οριστικό τέλος για τα single-player παιχνίδια του στο PC
Η Sony πειραματίζεται με κουμπιά που αντιδρούν σαν μέρος του παιχνιδιού
Νέες προσφορές στο PlayStation με χιλιάδες παιχνίδια σε μειωμένες τιμές