Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της PlayStation υποστηρίζει ότι έχασε τη θέση του επειδή δεν συμφωνούσε με την ηγεσία

Δείτε τι δήλωσε για την απομάκρυνση του

Αντώνης Παυλίδης
Αντώνης Παυλίδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της PlayStation υποστηρίζει ότι έχασε τη θέση του επειδή δεν συμφωνούσε με την ηγεσία

Ο Shuhei Yoshida προχώρησε σε μια απρόσμενη αποκάλυψη για το παρασκήνιο της αποχώρησης του από τη θέση του προέδρου των SIE Worldwide Studios το 2019, αφήνοντας να εννοηθεί πως η ρήξη του με τον τότε CEO της εταιρείας Jim Ryan έπαιξε καθοριστικό ρόλο.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο φεστιβάλ Alt:Games στην Αυστραλία, το ιστορικό στέλεχος της Sony δήλωσε ότι ουσιαστικά απολύθηκε από τον ρόλο του επειδή αρνήθηκε να υπακούσει σε συγκεκριμένες οδηγίες της ηγεσίας. Παρόλο που η τοποθέτησή του έγινε σε εύθυμο κλίμα, η ουσία των λεγομένων του επιβεβαιώνει παλαιότερες υπόνοιες για εσωτερικές διαφωνίες στην εταιρεία.

Advertisement

Όπως δήλωσε o Yoshida:

Το 2019, μετά από έντεκα χρόνια στο τιμόνι των First-Party studios, απομακρύνθηκα από τη θέση μου. Ο Jim Ryan ήθελε να με βγάλει από τη μέση επειδή δεν τον άκουγα. Μου ζήτησε να κάνω κάποια παράλογα πράγματα και εγώ είπα όχι.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

PlayStation

PlayStation

Δες περισσότερα