Ο Michel Ancel εξηγεί γιατί άργησε το Beyond Good & Evil 2

Δημοσιεύοντας μια νέα φωτογραφία από την έκδοση του 2008
19 Οκτωβρίου 2016 14:50
Ο Michel Ancel εξηγεί γιατί άργησε το Beyond Good & Evil 2

Πολλές φορές στο παρελθόν έχουμε ακούσει πως το Beyond Good & Evil 2 είναι καθ' οδόν, αλλά μετά τα trailers που είδαμε το 2008 τα πράγματα ησύχασαν αρκετά. Ο δημιουργός της σειράς, Michel Ancel έρχεται να εξηγήσει την κατάσταση. Συγκεκριμένα, έκανε γνωστό πως αν και τα πλάνα που παρουσιάστηκαν έτρεχαν σε πραγματικό χρόνο, υπήρχαν ακόμα πολλά τεχνικά προβλήματα και εμπόδια, μιας και η ομάδα ήθελε να μεγαλώσει την κλίμακα του τίτλου με πλανητική εξερεύνηση, ταξίδια στο διάστημα, πόλεις κτλπ.

Έτσι, αντί να φτιάξει ένα παιχνίδι που δεν θα ανταπεξέρχεται στα όνειρα και τις επιθυμίες της, η ομάδα ανάπτυξης αποφάσισε να ασχοληθεί με τα 2D Rayman και να συνεχίσει την σειρά κάποια στιγμή στο μέλλον.

Παρακάτω, θα βρείτε την δημοσίευση του Michel Ancel στο Instagram, όπου και εξηγεί όλα αυτά ο Γάλλος δημιουργός, αποκαλύπτοντας παράλληλα και μια εικόνα από τους χαρακτήρες του παιχνιδιού, όπως αυτοί ήταν το 2008.