"Το franchise του Final Fantasy θεωρούνταν ένα πεθαμένο IP" 

Διαβάστε την συνέντευξη του Hajime Tabata όταν ανέλαβε το ρόλο του σκηνοθέτη για το FF XV

Όταν το 2012 ο Hajime Tabata ανέλαβε τον ρόλο του σκηνοθέτη για το Final Fantasy XV, μία από τις πρώτες του αποφάσεις ήταν να πραγματοποιήσει μία έρευνα της τρέχουσας κατάστασης του ονόματος του παιχνιδιού στην Ιαπωνία. Τα αποτελέσματα δεν ήταν ελπιδοφόρα, με τον ίδιο να δηλώνει σε συνέντευξη του πως το franchise θεωρούνταν "ένα πεθαμένο IP που είχε ήδη φτάσει στην κορυφή". Συγκεκριμένα δήλωσε:

"Η πραγματικότητα δεν είναι πως η κατάσταση είναι εντάξει ή υπέρ μας. Μάλλον είναι πιο σοβαρή και επικίνδυνη από ότι είχαμε σκεφτεί αρχικά. Ένα πράγμα που αισθάνθηκα από τους fans είναι πως έχουν απογοητευτεί με την τωρινή κατάσταση του Final Fantasy, αλλά τρέφουν ακόμη μία ελπίδα σχετικά με το μέλλον του brand και την πορεία του".

Στην συνέχεια, ο σκηνοθέτης ανέφερε τρεις βασικές ιδιότητες που καθορίζουν ένα Final Fantasy παιχνίδι.

  • Μία προθυμία να προκαλέσουμε το status quo
  • Μία εξαιρετική, πέρα από το συνηθισμένο, εμπειρία
  • Τεχνολογία αιχμής ώστε να εκμεταλλευτούμε το hardware στο μέγιστο

Σύμφωνα με τον ίδιο, όλα τα παραπάνω είχε στην διάθεση του το Final Fantasy VII. Τέλος, ισχυρίζεται πως το Final Fantasy XV θα κατέχει όλα τα παραπάνω.

"Κάθε Final Fantasy που κυκλοφόρησε μετά το Final Fantasy VII στερείται το ένα ή το άλλο. Αλλά αυτό που επιθυμούν οι Final Fantasy fans είναι μία νέα καταχώρηση η οποία διαθέτει όλα τα παραπάνω στοιχεία και αυτός είναι ο στόχος μας με το Final Fantasy XV".

Από ότι φαίνεται η εταιρία έχει μεγάλους στόχους για το επόμενο κεφάλαιο της σειράς. Το Final Fantasy XV κυκλοφορεί στις 30 Σεπτεμβρίου αποκλειστικά για PS4 και Xbox One.

1 comment(s)

End of content

No more pages to load