Μόλις ήρθαν στη δημοσιότητα ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με την gaming βιομηχανία και τις συνολικές πωλήσεις παιχνιδιών, τόσο σε ψηφιακή, όσο και σε φυσική μορφή (retail).
Σύμφωνα με την εταιρία αναλύσεων, Circana και τον Mat Piscatella, το Resident Evil Requiem είναι αυτή τη στιγμή το πιο εμπορικό παιχνίδι του 2026 -μέχρι στιγμής- στην αγορά των ΗΠΑ.
Παρόλο που το Requiem είναι στην κορυφή συνολικά, το MLB The Show 26 ήταν το πιο εμπορικό παιχνίδι τον Μάρτιο στην Αμερική, με το πόνημα της Capcom να βρίσκεται στην δεύτερη θέση. Το WWE 2K26, το Marathon της Bungie και το Pokemon Pokopia ανέβηκαν επίσης στις πρώτες θέσεις.

Το Requiem παραμένει το παιχνίδι με τις περισσότερες πωλήσεις για το 2026, ενώ έγινε ένα από τα πέντε πιο επιτυχημένα παιχνίδια στην ιστορία της σειράς στις ΗΠΑ. Όσον αφορά το hardware, οι δαπάνες αυξήθηκαν κατά 69% σε σύγκριση με πέρυσι.
Όπως λέει η Circana, το Nintendo Switch 2 οδήγησε σε αυτή τη συνολική άνοδο, ενώ οι δαπάνες σε PS5 αυξήθηκαν επίσης κατά 3% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2025. Το Switch 2 ήταν η κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις στις ΗΠΑ τον Μάρτιο του 2026, τόσο σε αριθμό τεμαχίων όσο και σε έσοδα.
Πηγή: GameSpot
Hub
Must Read
Το The Witcher 3 συνεχίζει να σαρώνει με 65 εκατομμύρια πωλήσεις!
Έφτασε demo για το Resident Evil Requiem!
Το GTA 5 έχει πουλήσει σχεδόν 230 εκατομμύρια αντίτυπα…