Το Destiny 2 μπορεί να γύρισε σελίδα με το The Final Shape, όμως το πρώτο κεφάλαιο της νέας εποχής δεν είχε την ανταπόκριση που περίμενε η Bungie.
Το The Edge of Fate, που σηματοδοτεί την αρχή του Fate Saga, δεν κατάφερε να “κρατήσει” όσους παίκτες παρέμειναν μετά το μεγάλο φινάλε της δεκαετίας.
Ο director Tyson Green, μιλώντας στο IGN, παραδέχτηκε ότι η Bungie έκανε λάθος εκτίμηση, καθώς προσπάθησε να στηρίξει το expansion σε περισσότερα επίπεδα προόδου, ανεβασμένα power caps, νέα tiers equipment και pursuit συστήματα. Όμως οι παίκτες που έμειναν δεν ήθελαν άλλους αριθμούς να ανεβαίνουν, ήθελαν ανταμοιβές που να αξίζουν τον κόπο και όχι grind για το grind.
Ο Green τόνισε ότι το στούντιο πήρε ξεκάθαρα το μήνυμα και ότι το μεγάλο πλεονέκτημα πλέον είναι το νέο μοντέλο κυκλοφοριών, δύο μικρότερα expansions κάθε χρόνο, που επιτρέπουν πιο άμεσες αλλαγές πορείας.
Αυτή η νέα φιλοσοφία φαίνεται στο Renegades, το expansion που κυκλοφορεί στις 2 Δεκεμβρίου. Η Bungie το περιγράφει ως space-western ιστορία με εμφανείς Star Wars επιρροές και ένα ολοκαίνουργιο heat weapon archetype που δίνει άλλο ρυθμό στη μάχη.
Must Read
Η Sony προβληματίζεται με το πόσο κοστίζουν και πόσο αργούν να κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια της
Destiny 3: Πάνω από 170.000 υπογραφές παικτών ζητούν τη συνέχεια του παιχνιδιού
Τέλος εποχής για το Destiny 2 μετά από σχεδόν δέκα χρόνια