Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του Marathon και λίγο καιρό αφότου το Destiny 2 έλαβε την τελευταία μεγάλη ενημέρωση του, η Bungie προχώρησε σε νέο κύμα απολύσεων. Το στούντιο, το οποίο ανήκει στη Sony από το 2022, περνά ξανά σε περίοδο αναδιάρθρωσης, έπειτα από τις χαμηλότερες των προσδοκιών επιδόσεις των δύο βασικών του τίτλων.
Μέσα από ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bungie ανακοίνωσε ότι προχωρά σε εκτεταμένες οργανωτικές αλλαγές με στόχο να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα και το μέλλον της εταιρείας. Σύμφωνα με το στούντιο, η απόφαση για τον τερματισμό της υποστήριξης του Destiny 2 είχε ως αποτέλεσμα να μην απαιτούνται πλέον πολλές από τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας.
Αναγνωρίζοντας τον αντίκτυπο των απολύσεων, η εταιρεία τόνισε ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή για τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους. Παράλληλα, υπογράμμισε πως οι αλλαγές κρίνονται αναγκαίες ώστε η Bungie να μπορέσει να συνεχίσει τη λειτουργία της τα επόμενα χρόνια.
Ακολουθεί η ανάρτηση από τον επίσημο λογαριασμό της Bungie στο Χ.
— Bungie (@Bungie) June 25, 2026
Must Read
Xbox: Έρχονται νέες απολύσεις τον Ιούλιο
Η Sony προβληματίζεται με το πόσο κοστίζουν και πόσο αργούν να κυκλοφορήσουν τα παιχνίδια της
Sony: Νέα ζημιά 565 εκατομμυρίων δολαρίων για την Bungie!