Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Bungie προχωρά σε μαζικές απολύσεις

Μεγάλες αλλαγές και απολύσεις στη Bungie

Αντώνης Παυλίδης
Αντώνης Παυλίδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Bungie προχωρά σε μαζικές απολύσεις

Λίγους μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του Marathon και λίγο καιρό αφότου το Destiny 2 έλαβε την τελευταία μεγάλη ενημέρωση του, η Bungie προχώρησε σε νέο κύμα απολύσεων. Το στούντιο, το οποίο ανήκει στη Sony από το 2022, περνά ξανά σε περίοδο αναδιάρθρωσης, έπειτα από τις χαμηλότερες των προσδοκιών επιδόσεις των δύο βασικών του τίτλων.

Μέσα από ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Bungie ανακοίνωσε ότι προχωρά σε εκτεταμένες οργανωτικές αλλαγές με στόχο να διασφαλίσει τη βιωσιμότητα και το μέλλον της εταιρείας. Σύμφωνα με το στούντιο, η απόφαση για τον τερματισμό της υποστήριξης του Destiny 2 είχε ως αποτέλεσμα να μην απαιτούνται πλέον πολλές από τις υπάρχουσες θέσεις εργασίας.

Advertisement

Αναγνωρίζοντας τον αντίκτυπο των απολύσεων, η εταιρεία τόνισε ότι πρόκειται για μια ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή για τους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους. Παράλληλα, υπογράμμισε πως οι αλλαγές κρίνονται αναγκαίες ώστε η Bungie να μπορέσει να συνεχίσει τη λειτουργία της τα επόμενα χρόνια.

Ακολουθεί η ανάρτηση από τον επίσημο λογαριασμό της Bungie στο Χ.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.