Η Sony ανακοίνωσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2025, στα οποία αποτυπώνεται μια σημαντική υποτίμηση της αξίας της Bungie. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία κατέγραψε επιπλέον ζημία ύψους 565 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία προστίθεται στα 204 εκατομμύρια που είχαν διαγραφεί τον περασμένο Νοέμβριο.
Συνολικά η αξία του στούντιο μειώθηκε κατά 769 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε έναν χρόνο, ποσό που αντιστοιχεί σε απώλεια άνω του 20% της αρχικής επένδυσης των 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2022.
Το ενδιαφέρον φαίνεται να στρέφεται πλέον και στο Marathon, το οποίο από την κυκλοφορία του τον Μάρτιο δυσκολεύεται να διατηρήσει το κοινό του, παρά την ύπαρξη ενός μικρού αλλά πιστού πυρήνα παικτών που εκτιμά το ιδιαίτερο στιλ και την αισθητική του.
Μείνετε συντονισμένοι στο Unboxholics.com για οτιδήποτε νεότερο.
Must Read
PlayStation: Επιβεβαιώνει το οριστικό τέλος για τα single-player παιχνίδια του στο PC
Η Sony πειραματίζεται με κουμπιά που αντιδρούν σαν μέρος του παιχνιδιού
Sony True RGB: Η τηλεόραση που θέλει να φέρει την απόλυτη κινηματογραφική εμπειρία στο σαλόνι σου