Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Sony: Νέα ζημιά 565 εκατομμυρίων δολαρίων για την Bungie!

Νέο οικονομικό πλήγμα για την Bungie

Αντώνης Παυλίδης
Αντώνης Παυλίδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Sony: Νέα ζημιά 565 εκατομμυρίων δολαρίων για την Bungie!

Η Sony ανακοίνωσε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2025, στα οποία αποτυπώνεται μια σημαντική υποτίμηση της αξίας της Bungie. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρεία κατέγραψε επιπλέον ζημία ύψους 565 εκατομμυρίων δολαρίων, η οποία προστίθεται στα 204 εκατομμύρια που είχαν διαγραφεί τον περασμένο Νοέμβριο.

Συνολικά η αξία του στούντιο μειώθηκε κατά 769 εκατομμύρια δολάρια μέσα σε έναν χρόνο, ποσό που αντιστοιχεί σε απώλεια άνω του 20% της αρχικής επένδυσης των 3,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2022.

Advertisement

Το ενδιαφέρον φαίνεται να στρέφεται πλέον και στο Marathon, το οποίο από την κυκλοφορία του τον Μάρτιο δυσκολεύεται να διατηρήσει το κοινό του, παρά την ύπαρξη ενός μικρού αλλά πιστού πυρήνα παικτών που εκτιμά το ιδιαίτερο στιλ και την αισθητική του.

Μείνετε συντονισμένοι στο Unboxholics.com για οτιδήποτε νεότερο.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.