Το Metal Gear ετοιμάζεται να επιστρέψει δυνατά στο online πεδίο μάχης, καθώς η Konami ανακοίνωσε το νέο online multiplayer mode του Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, με τίτλο Fox Hunt.
Το Fox Hunt θα γίνει διαθέσιμο στις 30 Οκτωβρίου και μιλάμε για επιβίωση με stealth πινελιές. Οι παίκτες ρίχνονται σε χάρτες, χωρίζονται σε ομάδες των δύο και παίζουν σε lobbies έως και 12 ατόμων. Σε κάθε γύρο, όσοι αποτυγχάνουν στην αποστολή τους αποβάλλονται αυτόματα, αφήνοντας στο τέλος μόνο τους καλύτερους.
Το Fox Hunt αξιοποιεί τα πιο εμβληματικά στοιχεία του Metal Gear. Το AT-Camo επιτρέπει αλλαγή καμουφλάζ ανά πάσα στιγμή για να χαθείς στο περιβάλλον, ενώ το Naked Sense αυξάνει τις αισθήσεις σου ώστε να εντοπίζεις αντιπάλους, με κόστος όμως τη stamina. Έτσι κάθε επιλογή γίνεται δίλημμα ανάμεσα στο αν θα κρυφτείς, θα κυνηγήσεις ή θα ρισκάρεις.
Επιπλέον, η Konami έδωσε στη δημοσιότητα και πάνω από 10 λεπτά νέου gameplay, που δείχνουν πώς παίζεται στην πράξη το mode.
Το Metal Gear Solid Delta: Snake Eater κυκλοφορεί ήδη σε PlayStation 5, Xbox Series X|S και PC (Steam).
Μπορείτε να δείτε το Fox Hunt mode (στο 9:26) εδώ:
Must Read
Silent Hill f και Silent Hill 2 σάρωσαν σε πωλήσεις
Ξεκίνησε η “χρυσή εβδομάδα” για την Konami με φανταστικές εκπτώσεις
Η Konami επιστρέφει σε ένα από τα μεγαλύτερα franchises της – Δείτε το νέο trailer!