Μπορεί η EA να σταμάτησε την υποστήριξη του Star Wars Battlefront II εδώ και χρόνια, όμως η επιστροφή των fans και το hype στα social media δείχνουν ξεκάθαρα ότι το παιχνίδι δεν έχει ξεχαστεί. Και δεν είναι μόνο οι παίκτες που το σκέφτονται, είναι και οι δημιουργοί του.
Ο πρώην developer του παιχνιδιού, Mats Helge Holm, αποκάλυψε σε σχόλιο στο Reddit πως αρκετά μέλη της αρχικής ομάδας θα ήθελαν να επιστρέψουν για ένα Battlefront 3. Τώρα μένει να δούμε αν θα υπάρξει και πρόσκληση από την EA. Όπως λέει συγκεκριμένα ο Holm:
Θέλουμε να ξαναμαζευτεί η παρέα.
Αξίζει να θυμηθούμε πως το 2017, όταν κυκλοφόρησε το Battlefront II, δέχτηκε έντονη κριτική για το σύστημα μικροσυναλλαγών του, με παίκτες να χρειάζονται έως και 40 ώρες παιχνιδιού για να ξεκλειδώσουν χαρακτήρες όπως ο Darth Vader και έφερε την EA σε δύσκολη θέση.
Όμως το παιχνίδι κατάφερε να ανακάμψει,, με βελτιώσεις, νέους χαρακτήρες και μια κοινότητα που το στήριξε.
Μπορεί ένα νέο Battlefront να είναι ακόμα μακριά, όμως με την αγάπη που έχουν fans και δημιουργοί, ίσως έχει η ώρα για μια δυναμική επιστροφή.
Tags
Must Read
ΕΠΙΣΗΜΟ: Περισσότερες διαφημίσεις στα αθλητικά παιχνίδια της EA!
Μουντιάλ 2026: Η EA προβλέπει ποιος θα το κερδίσει!
Η νέα τεχνολογία της EA ρίχνει σαγόνια – Path Tracing για πρώτη φορά σε κονσόλα (ΦΩΤΟ)