Μετά την εξαγορά-μαμούθ των 3,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η Niantic ανακοίνωσε την απόλυση 68 υπαλλήλων στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης που ακολουθεί τη μεταβίβαση του gaming τμήματός της στη Scopely, τη γνωστή εταιρεία πίσω από το Monopoly GO. Οι απολύσεις, όπως καταγράφηκαν σε επίσημη έκθεση στην Καλιφόρνια, αναμένεται να ολοκληρωθούν στις 20 Μαΐου.
Η εξαγορά περιλαμβάνει τίτλους όπως Pokémon GO, Monster Hunter Now και Pikmin Bloom και σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για τη Niantic, η οποία πλέον λειτουργεί υπό την επωνυμία Niantic Spatial. Όπως επισημάνθηκε, οι απολύσεις οφείλονται σε αλλαγή στρατηγικής.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Niantic προχωρά σε τόσο μεγάλες περικοπές. Το 2023, είχε κλείσει το στούντιο της στο Λος Άντζελες και είχε απολύσει 230 άτομα, ενώ τότε είχε ακυρώσει και τα projects NBA All-World και Marvel: World of Heroes. Ο ιδρυτής της εταιρείας, John Hanke, είχε δηλώσει πως τα έξοδα αυξήθηκαν πιο γρήγορα από τα έσοδα, παρά την εκρηκτική άνοδο της χρήσης των παιχνιδιών της κατά την πανδημία.
Παρά τις αλλαγές, η Niantic εξακολουθεί να διατηρεί πάνω από 30 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Από την άλλη, η Scopely ανήκει πλέον στη Savvy Games Group, μια επενδυτική εταιρεία της Σαουδικής Αραβίας, που κινείται δυναμικά στο χώρο του gaming.