Δυσάρεστα νέα για τους fans του GTA που ονειρεύονταν μια ανανεωμένη Liberty City. Το Liberty City Preservation project, ένα mod που στόχευε στη μεταφορά του Grand Theft Auto IV στη μηχανή γραφικών του GTA V, σταμάτησε επίσημα. Σύμφωνα με αναφορές, πίσω από την απόφαση βρίσκεται η Take-Two.
Το project στόχευε στη δημιουργία μιας σύγχρονης εκδοχής της Liberty City, περιλαμβάνοντας ακόμη και ένα πλήρως λειτουργικό μετρό, όλα βασισμένα στη μηχανή του GTA V.
Όπως αναφέρει το Insider Gaming, ένας από τους δημιουργούς του mod, γνωστός ως nkjellman, ανακοίνωσε το τέλος του έργου στο Discord.
Η δήλωσή που κοινοποιήθηκε, ανέφερε ότι:
Λόγω της απροσδόκητης προσοχής που έλαβε το project μας και μετά από συζητήσεις με τη Rockstar Games, αποφασίσαμε να σταματήσουμε το Liberty City Preservation project. Εκτιμούμε όλη τη στήριξη που έλαβε το έργο και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε να εκφράζουμε το πάθος μας για modding στη σειρά Grand Theft Auto.
Παρά το τέλος του έργου, κάποιοι χρήστες πρόλαβαν να κατεβάσουν το mod, ενώ φήμες λένε ότι κυκλοφορούν αντίγραφα του αρχείου.
Προς το παρόν, το έργο παραμένει ημιτελές, ενώ η ομάδα World Travel δεν έχει ανακοινώσει ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της.
Must Read
GTA 6: Ένα παιχνίδι-γίγαντας με ασύλληπτο budget
Το Dark Souls 3 όπως δεν το έχετε ξαναδεί με απίστευτο mod αναβάθμισης γραφικών!
S.T.A.L.K.E.R. 2: Αυξήστε 25% τα FPS σας με αυτό το mod