Προβλήματα για το Marathon της Bungie

Σύμφωνα με εξαιρετικά αξιόπιστο ρεπόρτερ
11 Αυγούστου 2024 19:53
Προβλήματα για το Marathon της Bungie

Στις αρχές του Αυγούστου ανακοινώθηκε ένα νέο πολύ μεγάλο κύμα απολύσεων στην Bungie, η οποία ανακοίνωσε πως θα αποδεσμεύσει περίπου το 17% του εργατικού δυναμικού της. Ταυτόχρονα με την ανακοίνωση αυτή υπήρξαν φήμες ότι πολλά projects της εταιρίας επηρεάστηκαν, όπως το ‘Project Payback’, ένα spin-off του Destiny franchise.

Τώρα, άσχημα νέα ήρθε να αποκαλύψει και για το επερχόμενο Marathon της Bungie ο εξαιρετικά αξιόπιστος ρεπόρτερ Jason Schreier του Bloomberg. Συγκεκριμένα, ο Schreier έκανε γνωστό ότι το παιχνίδι δεν αποκλείεται να χάσει και το 2025, αφού παρασκηνιακά φαίνεται πως αντιμετωπίζει διάφορα εμπόδια.

Αναλυτικότερα, μιλώντας για τα όσα ακούγονται σχετικά με το παιχνίδι, ανέφερε στο Friends Per Second podcast του YouTuber Skill Up:

Όχι και πολύ καλά, από ό,τι έχω ακούσει. Υπάρχει λόγος που είχε προγραμματιστεί για φέτος και τελικά καθυστέρησε έναν ολόκληρο χρόνο. Οι άνθρωποι με τους οποίους μίλησα είναι λίγο απαισιόδοξοι και για το αν θα προλάβει την τρέχουσα προγραμματισμένη προθεσμία. Αλλά θα δούμε. Δεν ξέρω ακριβώς πότε είναι αυτή, κάποια στιγμή το 2025, δεν είμαι σίγουρος. Ναι, το πράγματα που άκουσα δεν είναι καλά, τουλάχιστον πριν από μερικούς μήνες.

Ο Schreier επεσήμανε επίσης ότι το παιχνίδι άλλαξε χέρια νωρίτερα φέτος, όταν ο director Christopher Barrett και η εκτελεστική παραγωγός Carrie Gouskos αποχώρησαν από το project. Μάλιστα, ο ρεπόρτερ έκανε τη σύγκριση και με το Suicide Squad, επισημαίνοντας ότι δεν αποκλείεται να δούμε κάποια αντίστοιχης κλίμακας αστοχία από τη Bungie.

Το Suicide Squad ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2017, όταν το live servce ήταν το νέο hot πράγμα. Eξαιτίας των χρημάτων που είχαν ήδη δαπανηθεί και των ατελείωτων καθυστερήσεων, και επειδή δεν υπήρχε πραγματικά ενδιαφέρον ή διάθεση να το ακυρώσουν, επειδή είχαν δεσμευτεί τόσα πολλά χρήματα γι' αυτό, υπήρχε απλώς η πεποίθηση ότι "θέλουμε να το βγάλουμε, θα είναι ωραίο" και τελικα βγήκε και απλά απέτυχε εντελώς.

Ανησυχώ μήπως το Marathon βρεθεί σε μια παρόμοια κατάσταση, αφού είναι υπό ανάπτυξη για αρκετό καιρό. Ξεκίνησε να αναπτύσσεται όταν τα extraction shooters ήταν πολύ hot και δεν ξέρω αν αυτό ισχύει πλέον.

Και τώρα, επειδή έχουν δεσμεύσει τόσα πολλά χρήματα και επειδή ήταν το project τους που ήταν πιο προχωρημένο, σε αντίθεση με όλα τα άλλα, βάζουν πραγματικά πολλά σε αυτό και δεν είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες να είναι επιτυχημένο.

Αλλά από την άλλη, αν με ρωτούσατε τον Ιανουάριο, θα έλεγα "ναι, το Helldivers 2 θα πέσει τόσο πολύ έξω, μοιάζει με καταστροφή", και φυσικά αποδείχθηκε ότι ήταν το μεγαλύτερο πράγμα που έγινε ποτέ, γι' αυτό μου αρέσει να κάνω ρεπορτάζ και όχι τόσο να κάνω προβλέψεις.