Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

H Microsoft θα αγόραζε Bungie και Sega για να ενισχύσει το Xbox Game Pass

Κι άλλες λεπτομέρειες αποκαλύπτονται για τα πλάνα του Xbox από την ακροαματική διαδικασία

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

H Microsoft θα αγόραζε Bungie και Sega για να ενισχύσει το Xbox Game Pass

Η ακροαματική διαδικασία μεταξύ Microsoft και FTC για το μπλοκάρισμα της εξαγοράς της Activision Blizzard συνεχώς φέρνει στα φώτα της δημοσιότητας αποκαλυπτικές πληροφορίες για τα σχέδια του Xbox αλλά και του PlayStation. Σε ένα από τα emails που συμπεριλήφθηκαν στα δικαστικά έγγραφα η Microsoft αποκαλύπτεται ότι κοίταζε να αγοράσει δύο τεράστια στούντιο, αυτά των Bungie και Sega, με σκοπό να ενισχύσει τη βιβλιοθήκη του Xbox Game Pass

Οι πληροφορίες που φέρνει στο φως το The Verge προέρχονται από emails που αντάλλαξε ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, με τον Satya Nadella, CEO της Microsoft, και την Amy Hood, CFO της εταιρίας, με σκοπό να τους πείσει να πάρει έγκριση για την στρατηγικής που θα ακολουθήσουν εφόσον προσεγγίσουν τη Sega Sammy για την πιθανή εξαγορά των gaming στούντιό της. 

Advertisement

Στο mail του ο Spencer ανέφερε χαρακτηριστικά τον Νοέμβριο του 2020: "Πιστεύουμε ότι η Sega έχει δημιουργήσει ένα καλά ισορροπημένο χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών σε διάφορα τμήματα με παγκόσμια γεωγραφική απήχηση και θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε το Xbox Game Pass τόσο εντός όσο και εκτός κονσόλας." Τελικά, όμως, δεν ξεκαθαρίζεται τι συνέβη με αυτά τα πλάνα και αν ποτέ ο Nadella ενέκρινε τις συνομιλίες μεταξύ Xbox-Sega. Ωστόσο η Sega δεν ήταν η μοναδική εταιρία που ήθελε το Xbox να αποκτήσει. 

Χάρη σε ένα άλλο εσωτερικό έγγραφο της Microsoft από το 2021 απαριθμούνται οι πιθανές εταιρίες-στόχοι εξαγοράς, όπου ανάμεσά τους ήταν η Bungie των Halo και Destiny, η οποία έμοιαζε σαν ένα ιδανικό πάντρεμα αλλά τελικά κατέληξε στην αγκαλιά της Sony και του PlayStation το 2022. 

Ήταν επίσης η Niantic που αναπτύσσει το Pokémon GO, η Zynga που είναι κολοσσός στο mobile gaming (τελικά εξαγοράστηκε από την Take-Two το 2022), η Supergiant Games των παιχνιδιών "Hades", αλλά και η IO Interactive, δημιουργός τον επιτυχημένων Hitman παιχνιδιών. 

Advertisement

Όσο για το προφίλ που είχε σκιαγραφήσει η Microsoft για την Bungie με την οποία παλιότερα γιγάντωσαν μαζί το Xbox χάρη στο franchise του Halo, ανέφερε ότι "η εξαγορά της Bungie θα περιλαμβάνει την εξασφάλιση πολύτιμων IP, το Destiny (και την κοινότητά του) και την ενσωμάτωση της υποδομής dev & live ops στα Xbox Game Studios", αλλά και πως το "Destiny ήταν ένας από τους τίτλους με τις περισσότερες ώρες gameplay στο Game Pass των κονσολών." Ωστόσο, η Microsoft είχε εντοπίσει και έναν κίνδυνο στην εξαγορά της Bungie λόγω του μειοψηφικού ποσοστού των $100 εκατομμυρίων που κατείχε η NetEase

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Xbox

Xbox

Δες περισσότερα