Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Dr Disrespect: Το επερχόμενο DMZ του Modern Warfare 2 είναι ήδη “νεκρό”

Για άλλη μια φορά σχολιάζει το πόνημα της Activision

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Dr Disrespect: Το επερχόμενο DMZ του Modern Warfare 2 είναι ήδη “νεκρό”

Ο Dr Disrespect παίζει αυτόν τον καιρό το Call of Duty: Modern Warfare 2 σε live stream και για άλλη μια φορά, μίλησε για το πόνημα της Activision. Συγκεκριμένα, είπε ότι το νέο χαρακτηριστικό, DMZ, το οποίο θα καταφθάσει σύντομα στο παιχνίδι, είναι ήδη "νεκρό", μιας και κανένας παίκτης δε θέλει να παίξει κάτι τόσο παλιακό.

Οι δηλώσεις του ήταν οι εξής:

Advertisement

Αυτό το νέο χαρακτηριστικό, το DMZ είναι ήδη νεκρό. Κανείς δε θέλει να παίξει κάτι τόσο παλιό.

Η Activision έδωσε πρόσβαση σε αρκετούς streamers για το DMZ, το οποίο φέρνει αρκετά στο γνωστό παιχνίδι Escape From Tarkov και είχε λάβει μικτές κριτικές. Η beta του DMZ θα καταφθάσει για όλους στις 16 Νοεμβρίου.

Σε περίπτωση που δεν το γνωρίζετε, το DMZ είναι ένα open-world, narrative-focused extraction mode, όπου οι ομάδες των Operators έχουν το ελεύθερο να ολοκληρώσουν αποστολές βασισμένες σε factions, να αναλάβουν πρόσθετα side objectives, να αντιμετωπίσουν εχθρικούς Operators ή AI αντιπάλους και να αναζητήσουν πολύτιμα αντικείμενα. Παράλληλα με αυτά, θα πρέπει να αγωνίζονται για να επιβιώσουν μέχρι την έξοδο από το χάρτη.

Για την ιστορία, ο Dr. Disrespect δεν είναι η πρώτη φορά που μιλάει έτσι για αυτό Modern Warfare 2, αφού και παλιότερα είχε δηλώσει ότι το δικό του παιχνίδι, το Deadrop, το οποίο ετοιμάζει εδώ και καιρό θα είναι καλύτερο. Διαβάστε περισσότερα γι’ αυτό πατώντας εδώ.

Όσοι ασχοληθούν με το Deadrop, θα έχουν ως στόχο να συλλέξουν διάφορα όπλα, να πάρουν εξοπλισμό και αντικείμενα, ενώ παράλληλα θα «παλεύουν» να σκαρφαλώσουν σε έναν πύργο, φεύγοντας από την κορυφή με ότι προλάβουν να κάνουν loot. Η ιδιαιτερότητα με το Deadrop είναι πως αναπτύσσεται σε συνεργασία με την κοινότητα.

Advertisement

Σε αυτό το σημείο να σας υπενθυμίσουμε πως ο ιδρυτής του στούντιο, ο Guy ‘Dr Disrespect’ Beahm, ξεκίνησε την πορεία του στη gaming βιομηχανία ως game developer, αφού εργαζόταν για πολλά χρόνια στη Sledgehammer Games των Call of Duty τίτλων μέχρι το 2015. Παράλληλα, άλλος συνιδρυτής της ομάδας είναι ο Robert Bowling, πρώην community manager της Infinity Ward, καθώς και ο Quinn Delhoyo, πρώην multiplayer designer των Halo τίτλων της 343 Industries.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.