Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Dr Disrespect: Το παιχνίδι που ετοιμάζω δείχνει καλύτερο από το Modern Warfare 2 (BINTEO)

Ο διάσημος streamer μιλάει για το Deadrop

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Dr Disrespect: Το παιχνίδι που ετοιμάζω δείχνει καλύτερο από το Modern Warfare 2 (BINTEO)

Ο Dr Disrespect προέβη σε μερικές δηλώσεις πριν από λίγες ώρες και μεταξύ άλλων είπε ότι το δικό του παιχνίδι, το Deadrop, δείχνει καλύτερο από το Call of Duty: Modern Warfare 2. Το Deadrop είναι ένα PvP FPS παιχνίδι, που υπόσχεται να φέρει τη νέα εποχή στο χώρο του ανταγωνιστικού multiplayer και θα συγκαταλέγεται στην κατηγορία των ‘Vertical Extraction Shooters’.

Συγκεκριμένα, ο Guy ‘Dr Disrespect’ Beahm, έπαιξε το νέο παιχνίδι της Activision και όταν τελείωσε το stream του είπε ότι το Deadrop, στο στάδιο ανάπτυξης που βρίσκεται τώρα, φαίνεται πολύ καλύτερο από το MW2. Μάλιστα, πρόσθεσε πως όταν το παιχνίδι του ολοκληρωθεί θα είναι ακόμη καλύτερο και σύγκρινε και τους δύο τίτλους πλάι-πλάι με εικόνες.

Advertisement

Οι δηλώσεις του είναι οι εξής:

Είμαι πολύ σίγουρος ότι το Deadrop θα φαίνεται πολύ καλύτερο από αυτό το παιχνίδι. Σας το εγγυώμαι. Όταν σας λέω ότι δείχνει καλύτερο, ακόμα και στο στάδιο που βρίσκεται τώρα, το εννοώ. Ισχύει αυτό που λέω. Επιτρέψτε μου να σας δείξω…

Μπορείτε να δείτε τις συγκρίσεις στο παρακάτω βίντεο, αν πάτε ακριβώς στο 6:17:44 λεπτό:

Όσοι ασχοληθούν με το Deadrop, θα έχουν ως στόχο να συλλέξουν διάφορα όπλα, να πάρουν εξοπλισμό και αντικείμενα, ενώ παράλληλα θα «παλεύουν» να σκαρφαλώσουν σε έναν πύργο, φεύγοντας από την κορυφή με ότι προλάβουν να κάνουν loot. Η ιδιαιτερότητα με το Deadrop είναι πως αναπτύσσεται σε συνεργασία με την κοινότητα.

Σε αυτό το σημείο να σας υπενθυμίσουμε πως ο ιδρυτής του στούντιο, ο Guy ‘Dr Disrespect’ Beahm, ξεκίνησε την πορεία του στη gaming βιομηχανία ως game developer, αφού εργαζόταν για πολλά χρόνια στη Sledgehammer Games των Call of Duty τίτλων μέχρι το 2015. Παράλληλα, άλλος συνιδρυτής της ομάδας είναι ο Robert Bowling, πρώην community manager της Infinity Ward, καθώς και ο Quinn Delhoyo, πρώην multiplayer designer των Halo τίτλων της 343 Industries.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.