Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η δεύτερη σεζόν του Re:Zero καθυστερεί λόγω κορωνοϊού

Μεταφέρεται για λίγους μήνες μετά

Δημήτρης Σαλαμάρας
Δημήτρης Σαλαμάρας

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η δεύτερη σεζόν του Re:Zero καθυστερεί λόγω κορωνοϊού

Πριν μερικούς μήνες, σας μεταφέραμε σε σχετική είδηση πως ο Subaru θα επιστρέψει και πάλι μιας και η δεύτερη σεζόν του Re:Zero - Starting Life in Another World έγινε πραγματικότητα. Όχι μόνο αυτό, αλλά θα έκανε πρεμιέρα τον ερχόμενο Απρίλιο. Απ' ότι φαίνεται, όμως, η όλη κατάσταση με τον κορωνοϊό έχει επιδεινωθεί δραματικά, γεγονός που οδηγεί τις εταιρίες όλων των βιομηχανιών να προβούν σε δύσκολες αποφάσεις.

Έτσι, λοιπόν, το στούντιο που είναι υπεύθυνο για την δημιουργία του δεύτερου κύκλου του διάσημου anime, ανακοίνωσε πως η ημερομηνία πρεμιέρας μεταφέρεται και αντί για Απρίλιο θα προβληθεί τελικά τον Ιούλιο του 2020. Στη συνέχεια οι παραγωγοί του anime ζήτησαν συγνώμη από τους fans που περίμεναν με ανυπομονησία την έλευση της νέας σεζόν.

Advertisement

Δυστυχώς οι δύσκολες καταστάσεις απαιτούν και αυστηρά μέτρα. Το θετικό είναι πως το Re:Zero − Starting Life in Another World θα καθυστερήσει για μικρό σχετικά χρονικό διάστημα και οι fans θα έχουν και πάλι την δυνατότητα να δουν τη νέα περιπέτεια του Subaru και της παρέας του.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.