Μόλις ανέβηκε ένα ολοκαίνουργιο βίντεο στο καλύτερο YouTube κανάλι του κόσμου aka InFeRnoBraVeHeart! Η σειρά “Level 1”, που τόσο πολύ έχετε αγαπήσει, επιστρέφει με το πιο αιματηρό παιχνίδι της χρονιάς!
Ο λόγος γίνεται φυσικά για το Dying Light: The Beast το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα! Αν δεν έχετε παίξει ακόμη το παιχνίδι και σκοπεύετε να το αγοράσετε, τότε να σας πούμε ότι ο Σάκης Καρπάς παίζει τα πρώτα 40 λεπτά του, έτσι ώστε να πάρετε μια μικρή γεύση.
Ο Σάκης λέει:
Παίζω τα πρώτα 40 λεπτά του Dying Light: The Beast, του πιο αιματηρού παιχνιδιού που έπαιξα φέτος και νέο κεφάλαιο στην φανταστική σειρά της Techland. Enjoy!
Βρείτε το βίντεο παρακάτω.