Το νέο επεισόδιο του GAMEJAZZ podcast είναι εδώ! Σε αυτή τη νέα χαλαρή, ανάλαφρη, "jazz" συζήτηση, ο Σάκης Καρπάς και ο Γιώργος Πρίτσκας αποκαλύπτουν ποια θεωρούν τα χειρότερα παιχνίδια πολλών γνωστών franchises!
Μεταξύ άλλων, λοιπόν, επιλέγουν το χειρότερο Resident Evil, το χειρότερο Halo, το χειρότερο Super Mario, το χειρότερο The Legend of Zelda, ενώ δε λείπουν και τα δύσκολα διλήμματα σε franchises με σταθερά υψηλό δείκτη ποιότητας!
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το επεισόδιο μέσα από τον player που ακολουθεί, ενώ μπορείτε να το βρείτε σύντομα και στο Spotify πατώντας εδώ. Enjoy!
Must Read
Fears to Fathom | Αλίνα και Σάκης Co-Op Livestream!
Νέες λειτουργίες στο Unboxholics.com!
Disclosure Day Review: Ένα καλοκαιρινό blockbuster που μας θυμίζει γιατί αγαπήσαμε τον Spielberg