Πέντε παιχνίδια που δοκίμασαν τα νεύρα μας με τη δυσκολία τους 

Και μας έκαναν να "σπάσουμε χειριστήρια"

Πέντε παιχνίδια που δοκίμασαν τα νεύρα μας με τη δυσκολία τους

Παραδεχθείτε το. Όλοι έχουν υπάρξει κάποια στιγμή απίστευτα νευριασμένοι. Όλοι έχουμε σπάσει ή τουλάχιστον μας έχει περάσει η σκέψη από το μυαλό να εκσφενδονίσουμε ένα χειριστήριο προς τον καημένο τοίχο του σπιτιού μας. Όχι γιατί είμαστε νευρικοί άνθρωποι, αλλά γιατί υπήρξαν κάποια παιχνίδια που “στράγγιξαν” την μπάρα της υπομονής μας ασταμάτητα. Πόσες φορές έχετε αισθανθεί απογοητευμένοι και εξαγριωμένοι από την εφιαλτική δυσκολία ενός παιχνιδιού;

Αυτό ακριβώς αναλογιζόμουν τις τελευταίες ημέρες. Ήταν μία φευγαλέα σκέψη που αποφάσισα να μοιραστώ μαζί σας. Σίγουρα πολλές φορές όλοι μας έχουμε έρθει αντιμέτωποι με ένα παιχνίδι που απλά ήταν αδύνατο να βγούμε νικητές ή τουλάχιστον έτσι πιστεύαμε... Παρά τις προσπάθειές μας, παρά τα αμέτρητα “You Died” που βλέπαμε στην οθόνη μας και παρά την υπομονή μας, ο εχθρός στεκόταν πάντα νικητής πάνω από το ψηφιακό πτώμα του χαρακτήρα μας.

Αυτό ακριβώς θα περιγράψει το παρόν άρθρο. Πέντε από τα δυσκολότερα παιχνίδια με τα οποία ήρθα εγώ προσωπικά αντιμέτωπος. Εν τέλει κατάφερα να βγω νικητής και να αντικρίσω το τέλος του κάθε παιχνιδιού, όμως μέχρι να φτάσω στην γραμμή του τερματισμού, τα νεύρα μου είχαν χτυπήσει πραματικά…”κόκκινο”.


Ninja Gaiden

Ένα από τα δυσκολότερα hack 'n' slash action παιχνίδια είναι σίγουρα το Ninja Gaiden. Το δημιούργημα του Tomonobu Itagaki αγαπήθηκε από την κοινότητα που λατρεύει τέτοιου είδους παιχνίδια μιας και έφερε ένα επαναστατικό gameplay ταχύτατης δράσης με απίστευτη βία. Όμως, ο τομέας της δυσκολίας είναι ασυγχώρητος μιας και το Normal mode του παιχνιδιού ήταν κατά βάθος το Hard. Στην συνέχεια ακολούθησαν και αναβαθμισμένες εκδόσεις, όπως το Ninja Gaiden Black, που ναι μεν έφερε περισσότερο περιεχόμενο, αλλα συνάμα μαζί του ήρθε και μία αύξηση στη συνολική δυσκολία.


Demon's Souls

Δυστυχώς, το Demon’s Souls αρχικά πέρασε σχεδόν απαρατήρητο για τους κατόχους PS3. Πρόκειται για ένα παιχνίδι μέσα από το οποίο η FromSoftware γέννησε το δικό της genre βιντεοπαιχνιδιών ή όπως τα αποκαλεί πλέον η gaming κοινότητα, τα “Soulslike” παιχνίδια. Θέλετε να μάθετε το γιατί; Γιατί το Demon’s Souls θύμισε στους gamers πως δεν είναι “ανίκανοι”. Θύμισε στους παίκτες πως εφόσον θέλουν κάτι πραγματικά μπορούν να το πετύχουν. Ένα θρυλικό RPG, ασυγχώρητης αλλά παράλληλα τόσο δίκαιης δυσκολίας που ναι, άλλαξε το gaming και πολλοί ακολούθησαν το παράδειγμά του. “Δεν τα θέλουν οι παίκτες αυτά σήμερα. Δεν θέλουν τέτοια δυσκολία. Δεν θέλουν τέτοια παιχνίδια”. Αυτά ήταν μερικά από τα 'υποστηρικτικά' λόγια που άκουγε η ομάδα ανάπτυξης όταν δημιουργούσε το Demon’s Souls και τελικά με το πείσμα της, αλλά σίγουρα και με το ταλέντο της, κατάφερε να τους διαψεύσει όλους. Και κάπως έτσι σπάσαμε τα DualShock 3 μας…


Final Fantasy X

Το Final Fantasy X έγινε ευρέως γνωστό ως ένα από τα καλύτερα JRPG της Square Enix. Όλοι μιλούν -μαζί με εμένα- για την φοβερά δραματική του ιστορία, το αριστουργηματικό OST του δια χειρός Nobuo Uematsu και τους φανταστικούς του χαρακτήρες. Γιατί όμως σε όλα αυτά δεν αναφέρεται ο τομέας της δυσκολίας; Κι' όμως, το 10ο κεφάλαιο της διάσημης σειράς ήταν τρομερά δύσκολο! Όχι μόνο για εμένα που παραδέχομαι πως το έπαιξα σε μικρή ηλικία, αλλά για όλους. Η απόκτηση των Celestial Weapons ήταν εφιαλτική, θέλοντας χρόνο, τακτική, εξυπνάδα και πολύ, μα πολύ υπομονή. Επίσης και μάχες με τα bosses του παιχνιδιού όσο φτάνουμε προς το τέλος της ιστορίας ήταν σκληρές, “σφαλιαρίζοντας” κάθε λάθος κίνηση του παίκτη.


Super Meat Boy

Ναι και σε εμένα αρέσει η “trial and error” φιλοσοφία στα βιντεοπαιχνίδια. Μου αρέσει να πληρώνω το λάθος και την ανοησία που κάνω. Όμως, βρε Team Meat, όχι και έτσι! Το Super Meat Boy είναι ένα παιχνίδι που ξεκίνησα για αστείο, αλλά δεν ήξερα τι με περίμενε. Ουκ ολίγες φορές θυμάμαι τον εαυτό μου να αφήνει κάτω το χειριστήριο και να αναφωνεί “Όχι ρε φίλε, δε γίνεται”. Ναι μεν δεν είναι το δυσκολότερο παιχνίδι που έχω παίξει, αλλά ας μη γελιόμαστε. Κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να πει περήφανα πως το Super Meat Boy ήταν μία “βόλτα στο πάρκο”.


Mega Man

Το παραδέχομαι. Δεν ήξερα ποιο ακριβώς κεφάλαιο να επιλέξω από τη διάσημη 2D σειρά της Capcom. Το πρώτο, το δεύτερο, το ένατο; Ομολογώ πως δεν θυμάμαι ξεκάθαρα ποιο είναι το παιχνίδι που με δυσκόλεψε περισσότερο. Θυμάμαι όπως το σημαντικότερο. Όλα τα Mega Man παιχνίδια είναι δύσκολα. Μπορεί το χαριτωμένο εικαστικό τους και ο χαρούμενος πρωταγωνιστής να μας ξεγελά, αλλά οι εχθροί και το σκληρό platforming του παιχνιδιού δεν είναι αστείο.


Αυτά ήταν μόλις πέντε από τα δυσκολότερα παιχνίδια που έχω παίξει. Δεν νομίζω πως χρειάζεται ειδική αναφορά αλλά ας το διευκρινήσω. Όχι, τα παραπάνω δεν είναι τα δυσκολότερα παιχνίδια που φτιάχτηκαν ποτέ. Είναι απλά παιχνίδια που εγώ, ως παίκτης βρήκα δύσκολα. Ενδεχομένως να ακολουθήσουν και άλλα τέτοια άρθρα για να δούμε ακόμη περισσότερα παιχνίδια που έκαναν τα controller μας να…τρίξουν.

Περιμένω στα σχόλια να μου γράψετε τη δική σας πεντάδα με τα δυσκολότερα παιχνίδια που έχετε παίξει και να μοιραστείτε τις δικές σας στιγμές, όπου η δυσκολία ενός παιχνιδιού σας έφτασε στα όριά σας!

21 σχολιο(α)