Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ένας πρώην "X-Men" θα παίξει στη 2η σεζόν του The Boys

Νέα προσθήκη στους "Supes" λίγο πριν την πρεμιέρα

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ένας πρώην "X-Men" θα παίξει στη 2η σεζόν του The Boys

Μια νέα προσθήκη στο cast του The Boys ανακοινώθηκε λίγο πριν την πρεμιέρα της άκρως αναμενόμενης 2ης σεζόν. Όπως γνωστοποίησε η Amazon, ο Shawn Ashmore που έγινε ευρέως γνωστός από τον ρόλο του Iceman στα X-Men και X2: X-Men United, θα παίξει στη νέα σεζόν και μάλιστα έναν σημαντικό ρόλο. 

Ο Ashmore θα υποδυθεί έναν από τους OG "Supes", τον Lamplighter ο οποίος παλιότερα ήταν ένας από τους αστέρες της ομάδας "ηρώων" των Seven. Έφυγε, όμως, κάτω από άγνωστες συνθήκες -γίνεται μια αναφορά για αυτόν στην 1η σεζόν- και αντικαταστάθηκε από την Starlight της Erin Moriarty

Advertisement

Ο Ashmore μιλώντας για τον ρόλο του είπε:

Θα υπάρχει μια ιδέα για το ποιος είναι ο χαρακτήρας βασιζόμενοι στις πράξεις του και στο πώς ο κόσμος μιλάει για αυτόν. Αυτό που κάνει καλά η σειρά με τους πάντες, συμπεριλαμβανομένου και του Lamplighter, είναι πως ξεφλουδίζει αυτά τα επίπεδα των χαρακτήρων. 

Τη προηγούμενη εβδομάδα έκανε πρεμιέρα το επίσημο trailer της νέας σεζόν, το οποίο μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ

Η 2η σεζόν του The Boys θα κάνει πρεμιέρα στις 4 Σεπτεμβρίου 2020, μέσα από το Amazon Prime Video, με τριπλό επεισόδιο και έπειτα θα προβάλλει ένα επεισόδιο κάθε εβδομάδα. 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.