Μία από τις καλύτερες σειρές επιστημονικής φαντασίας των τελευταίων ετών φαίνεται πως θα συναντήσει ένα άδοξο τέλος. Το The Expanse, που δανείζεται πολλά από το ύφος του Battlestar Galactica, με το πέρας της τρίτης σεζόν θα διακοπεί από το δίκτυο του Syfy, ενώ είχε χαρακτηριστεί ως μια από τις πιο φιλόδοξες κινήσεις του δικτύου ως σειρά. Ο λόγος δεν είναι η χαμηλή τηλεθέαση, αφού στον υπόλοιπο κόσμο και στην Ελλάδα προβάλλεται από το Netflix. Αυτή ακριβώς όμως η σχέση με τις streaming υπηρεσίες φαίνεται να είναι το πρόβλημα, αφού το Syfy δεν επωφελούνταν από τις ψηφιακές πωλήσεις και το streaming.
Η παραγωγός εταιρία όμως, η Alcon Television Group, φαίνεται να μην το βάζει κάτω και βρίσκεται προς αναζήτηση νέας στέγης για να συνεχιστεί η σειρά με μία τέταρτη σεζόν.
So, you’ve heard the news. Shitty right? I dont know what the fate of The Expanse is, but for now it seems we wont be making it. I just want to say a massive thank you to you guys! This has been the journey of my life and you are the BEST fans :) 1/2
— Dominique Tipper (@Mi55Tipper) 11 Μαΐου 2018