Η Amazon φαίνεται ότι δε θα συνεχίσει μια νέα σειρά που βασιζόταν στο σύμπαν του άκρως επιτυχημένου The Boys.
Όπως μεταφέρει το Deadline, η εταιρία έκοψε πριν την ώρα της το Gen V, το spin-off σόου των “Boys”. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι fans δε θα δουν την πολυπόθητη 3η σεζόν του Gen V και αντ’ αυτού σκοπεύει να επενδύσει πάνω σε κάτι άλλο: το Vought Rising.
Το Vought Rising είναι μια ολοκαίνουργια σειρά που επιβεβαιώθηκε ότι θα κάνει πρεμιέρα του χρόνου. Οι εκτελεστικοί παραγωγοί, Eric Kripke και Evan Goldberg δήλωσαν ότι ήθελαν να υπάρξει η 3η σεζόν του Gen V, αλλά δυστυχώς κάτι τέτοιο δε θα συμβεί. Συγκεκριμένα τόνισαν τα εξής:
Παρόλο που θέλαμε να κρατήσουμε το πάρτι ζωντανό για μία ακόμη σεζόν στο Godolkin, είμαστε αφοσιωμένοι στο να συνεχίσουμε τις ιστορίες των χαρακτήρων του Gen V στην 5η σεζόν του The Boys, αλλά και σε άλλα project του VCU που βρίσκονται στον ορίζονται. Θα τους ξαναδείτε.
Όπως καταλαβαίνουμε, λοιπόν, μπορεί το Gen V να κόπηκε πριν την ώρα του, ωστόσο, ορισμένοι από τους χαρακτήρες θα εμφανιστούν ξανά, είτε στο The Boys, είτε σε κάποιο άλλο μελλοντικό project του σύμπαντος.
Πάντως η Amazon ήδη ετοιμάζει το επόμενο βήμα με τη νέα σειρά Vought Rising.
Must Read
Το Prime Video ακύρωσε τη νέα σειρά της Aubrey Plaza μετά από μόλις μία σεζόν
Το The Wheel of Time επιστρέφει με open world RPG και όχι μόνο
Ο δημιουργός του The Boys απαντά στις αντιδράσεις των θεατών για το φινάλε