Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ο James Gunn απαντά στις αντιδράσεις για το φινάλε του Peacemaker Season 2

Ο δημιουργός του DCU εξηγεί γιατί δεν μπορείς να ικανοποιήσεις τους πάντες

Αντώνης Παυλίδης
Αντώνης Παυλίδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ο James Gunn απαντά στις αντιδράσεις για το φινάλε του Peacemaker Season 2

Μετά την επιτυχία του Creature Commandos και την επιστροφή του Peacemaker με τη δεύτερη σεζόν, το νέο DC Universe του James Gunn ξεκίνησε με δυναμισμό. Ωστόσο, το φινάλε της σεζόν, με τίτλο Full Nelson προκάλεσε έντονες αντιδράσεις. Πολλοί θεατές θεώρησαν ότι η σειρά εγκατέλειψε βιαστικά την υπόθεση της Earth-X για να προετοιμάσει τα επόμενα projects του DCU, όπως το Salvation, αφήνοντας πίσω τις συναισθηματικές ιστορίες των χαρακτήρων.

Ο Gunn, απαντώντας σε σχόλιο στο Threads, έγραψε: «Σίγουρα! Δεν μπορούν όλοι να αγαπήσουν τα πάντα. Εγώ αγαπώ το επεισόδιο, αλλά καταλαβαίνω όσους δεν το κάνουν». Παρότι το φινάλε θεωρήθηκε από μερίδα κοινού το πρώτο στραβοπάτημα του νέου DCU, ο Gunn δείχνει απόλυτα ήρεμος.

Advertisement

Αν το Salvation και το επερχόμενο Man of Tomorrow κερδίσουν θετικές εντυπώσεις, ίσως οι fans δουν ξανά το Peacemaker Season 2 με διαφορετική οπτική. Τότε το φινάλε του θα φανεί όχι ως αδύναμο κλείσιμο αλλά ως ένα σημαντικό βήμα που άνοιξε τον δρόμο για τη νέα εποχή του DCU.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.