Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στον κόσμο έχει μεγάλα σχέδια για την ηλεκτροκίνηση. Η Honda ανακοίνωσε πως θα έρθουν “δέκα ή περισσότερα” μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μέχρι το 2025, τα οποία θα διατίθενται κυρίως στην ευρωπαϊκή και την ασιατική αγορά.
Από τις εικόνες που διέθεσε η εταιρία στις οποίες διακρίνονται οι σιλουέτες των μοτοσυκλετών, δε φαίνεται να υπάρχει κάποιο μοντέλο επιδόσεων ανάμεσά τους, καθώς τα περισσότερα είναι scooter.
Η παραγωγή μοτοσυκλετών με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχιστεί, αλλά η εταιρία δεσμεύτηκε να τις κάνει πιο φιλικές προς το περιβάλλον, εισάγοντας περισσότερα “flex-fuel” μοντέλα τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιούν καύσιμα με βάση την αιθανόλη το 2023 και το 2025.
Η Honda θέλει να έχει ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα στις μοτοσυκλέτες μέχρι το 2040 και στοχεύει τα ηλεκτρικά μοντέλα να αποτελούν το 15% των πωλήσεών της μέχρι το 2030.
Must Read
Η Honda κάνει το πρώτο της βήμα στο διάστημα με επαναχρησιμοποιούμενο πύραυλο!
Xiaomi Electric Scooter 5 Max: Ατελείωτες καλοκαιρινές βόλτες
Xiaomi YU7: Παρουσιάστηκε το πρώτο SUV της εταιρίας