Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Ρωσία αποκάλυψε το διαστημικό σταθμό που θα κατασκευάσει (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Στην μετα-ISS εποχή

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Ρωσία αποκάλυψε το διαστημικό σταθμό που θα κατασκευάσει (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Κατά τη διάρκεια ενός διεθνούς στρατιωτικού φόρουμ που έλαβε χώρα στη Μόσχα, η Ρωσία αποκάλυψε μία μακέτα του νέου της διαστημικού σταθμού τον οποίο αποκαλεί προς το παρόν ROSS. Με τη σειρά της, η Roscosmos αποκάλυψε πως η εκτόξευση του διαστημικού σταθμού θα γίνει σε δύο φάσεις, χωρίς όμως να προσφέρει ημερομηνίες.

Στην πρώτη φάση, θα ξεκινήσει η λειτουργία του σταθμού με τέσσερα τμήματα και σε δεύτερη φάση θα προστεθούν άλλα δύο τμήματα και μία πλατφόρμα επισκευών. Ο σταθμός θα μπορεί να φιλοξενεί έως και τέσσερις κοσμοναύτες με πληθώρα επιστημονικού εξοπλισμού.

Advertisement

Τα ρωσικά κρατικά media αναφέρουν πως η πρώτη φάση θα ξεκινήσει το 2025-2026, αλλά σε κάθε περίπτωση όχι αργότερα από το 2030. Η δεύτερη και τελική φάση αναμένεται το 2030-2035. Ο ROSS, τουλάχιστον με τα τωρινά δεδομένα, δε θα έχει μόνιμη παρουσία κοσμοναυτών αλλά θα στελεχώνεται δύο φορές το χρόνο για μεγάλες περιόδους. Ο πρώην διευθυντής της Roscosmos, Dmitry Rogozin είχε αναφέρει παλαιότερα πως ο ROSS θα μπορεί να εκπληρώνει και στρατιωτικούς σκοπούς αν αυτό είναι απαραίτητο.

Ο ROSS θα αποτελέσει τον πρώτο σταθμό της Ρωσίας στη μετα-ISS εποχή. Η Roscosmos έχει κάνει γνωστό πως θα εγκαταλείψει τον ISS, ο οποίος εκτοξεύτηκε το 1998 και είναι διαρκώς επανδρωμένος από το Νοέμβριο του 2000. Πρόκειται για ένα project με επικεφαλής ΗΠΑ και Ρωσία, ενώ συμμετέχουν Καναδάς, Ιαπωνία και έντεκα ευρωπαϊκές χώρες. Η NASA με τη σειρά της θέλει να συνεχίσει τη λειτουργία του ISS μέχρι το 2030, ενώ η Roscosmos έχει πει πως θα τιμήσει τη συμφωνία τους και θα παραμείνει στον ISS μέχρι το 2028.

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.