Το Spotify προσπαθεί να επιστήσει την προσοχή σε όλους τους χρήστες της υπηρεσίας που την χρησιμοποιούν μέσω iPhone. Συγκεκριμένα, σχεδιάζει να στείλει email σε όσους είναι συνδρομητές της με σκοπό να τους παροτρύνει να ανανεώνουν την συνδρομή τους στο spotify.com και όχι μέσω του App Store αφού έτσι γλυτώνουν μερικά χρήματα κάθε μήνα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μήνυμα θα περιέχει οδηγίες που θα εξηγούν πως μπορεί ο χρήστης να απενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση από το iTunes, αλλά και με ποιο τρόπο θα ανανεώσει την συνδρομή του από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας. Για όσους δεν γνωρίζουν η συνδρομή στο Spotify κοστίζει $9.99 τον μήνα, ενώ η Apple χρεώνει 30% σε πληρωμές που γίνονται από το iTunes με αποτέλεσμα το κόστος να ανέρχεται στα $12.99.
Δείτε το συγκεκριμένο μήνυμα στο Image Gallery παρακάτω.
Must Read
Ερευνητές εντόπισαν σοβαρό κενό ασφαλείας σε παλαιότερα iPhone
iPhone Ultra: Δείτε το αναδιπλούμενο iPhone της Apple (ΒΙΝΤΕΟ)
iPhone 18: Πόσο θα αυξηθεί η τιμή των Pro και Pro Max; - «Ηλεκτροσόκ» οι πρώτες πληροφορίες