Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το Spotify αποθαρρύνει τους χρήστες iPhone να πληρώνουν μέσω του App Store

Με email που σχεδιάζει να στείλει σε αυτούς

Νίκος Κιρκενίδης
Νίκος Κιρκενίδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το Spotify αποθαρρύνει τους χρήστες iPhone να πληρώνουν μέσω του App Store

Το Spotify προσπαθεί να επιστήσει την προσοχή σε όλους τους χρήστες της υπηρεσίας που την χρησιμοποιούν μέσω iPhone. Συγκεκριμένα, σχεδιάζει να στείλει email σε όσους είναι συνδρομητές της με σκοπό να τους παροτρύνει να ανανεώνουν την συνδρομή τους στο spotify.com και όχι μέσω του App Store αφού έτσι γλυτώνουν μερικά χρήματα κάθε μήνα. Επιπλέον, το συγκεκριμένο μήνυμα θα περιέχει οδηγίες που θα εξηγούν πως μπορεί ο χρήστης να απενεργοποιήσει την αυτόματη ανανέωση από το iTunes, αλλά και με ποιο τρόπο θα ανανεώσει την συνδρομή του από την ιστοσελίδα της υπηρεσίας. Για όσους δεν γνωρίζουν η συνδρομή στο Spotify κοστίζει $9.99 τον μήνα, ενώ η Apple χρεώνει 30% σε πληρωμές που γίνονται από το iTunes με αποτέλεσμα το κόστος να ανέρχεται στα $12.99.  

Δείτε το συγκεκριμένο μήνυμα στο Image Gallery παρακάτω.

Advertisement

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα