Οι ποσότητες θερμότητας που παράγονται από ένα data center είναι πραγματικά τεράστιες. Η Apple δε θέλει να αφήσει τη θερμότητα να χαθεί ανεκμετάλλευτη και σκοπεύει να επιστρέψει την παραγόμενη θερμότητα στην τοπική κοινωνία. Η πρωτοπόρα ιδέα θα υλοποιηθεί στην περιοχή Jutland της Δανίας όπου βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα data center της Apple στην Ευρώπη. Η θερμότητα θα μεταφερθεί στο υπάρχον δίκτυο θέρμανσης το οποίο θα τη διαμοιράσει στα σπίτια της περιοχής.

Επιπλέον, η Apple θα ενισχύσει το “πράσινο” αποτύπωμα του data center και θα το τροφοδοτεί μερικώς με ενέργεια υπό τη μορφή μεθανίου που θα παράγεται από τα απόβλητα των αγροτικών και κτηνοτροφικών δραστηριοτήτων της περιοχής. Αυτό που θα περισσεύει θα επιστρέφεται στις φάρμες ως λίπασμα.
Must Read
Το Widow's Bay έγινε η πιο δημοφιλής σειρά του Apple TV+
iPhone Ultra: Δείτε το αναδιπλούμενο iPhone της Apple (ΒΙΝΤΕΟ)
iPhone 18: Πόσο θα αυξηθεί η τιμή των Pro και Pro Max; - «Ηλεκτροσόκ» οι πρώτες πληροφορίες