Έντονη φημολογία για την εξαγορά της ελληνικής startup Taxibeat από τη γερμανική Daimler υπάρχει στον ελληνικό Τύπο τις τελευταίες ώρες. Σύμφωνα με το Newsbeast η Daimler, η οποία διαχειρίζεται το σήμα της Mercedes-Benz παγκοσμίως, διαθέτει τη θυγατρική MyTaxi, η οποία φέρεται να προέβη στην εξαγορά της Taxibeat έναντι €40 εκατομμυρίων. Η Taxibeat από την πλευρά της είναι μια πετυχημένη εφαρμογή αναζήτησης και κλήσης ταξί η οποία δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Λατινική Αμερική, με περισσότερα από 10.000.000 downloads και 45.000 συνεργαζόμενα ταξί σε σαράντα πόλεις και έξι χώρες.
Καμία από τις δύο εταιρίες δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση, ενώ σε επικοινωνία της Ναυτεμπορικής με αυτές δήλωσαν πως “δε σχολιάζουμε πληροφορίες σε επίπεδο φημών”.
Must Read
Από τη Θεσσαλονίκη στο μεγαλύτερο τηλεπαιχνίδι του πλανήτη: Ένας Έλληνας διεκδικεί τη συμμετοχή στο «Beast Games»
Ρεκόρ συμμετοχής στο Game Developers Meetup 2025 στη Λάρισα!
Προ των πυλών το 3ο GAME DEVELOPERS MEETUP στη Λάρισα