Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Η Apple θέλει να φέρει το Face ID στα Mac

Σχεδιάζει τη μετάβαση από το Touch ID

Φωτεινή Λεβογιάννη

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Η Apple θέλει να φέρει το Face ID στα Mac

Το επόμενο βήμα στην ασφάλεια των Mac φαίνεται πως έχει ήδη ξεκινήσει, καθώς σύμφωνα με ρεπορτάζ του Bloomberg και του έγκυρου Mark Gurman, η Apple εργάζεται πάνω στην ενσωμάτωση του Face ID στους υπολογιστές της, ώστε να αντικαταστήσει σταδιακά το γνωστό Touch ID.

Ωστόσο, όπως φαίνεται, το χαρακτηριστικό αυτό δεν πρόκειται να φτάσει στα χέρια των χρηστών σύντομα. Οι δοκιμές βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο και σύμφωνα με τον Gurman, ενδέχεται να χρειαστούν αρκετά χρόνια μέχρι να φτάσει.

Advertisement

Η Apple είχε φέρει το Touch ID στα Mac το 2016, ενώ αντίθετα, το Face ID έκανε ντεμπούτο το 2017 με το iPhone X, αλλά δεν έχει βρει ακόμη τον δρόμο του στα Mac, κυρίως λόγω των τεχνικών περιορισμών που έχει η λεπτή σχεδίαση των φορητών συσκευών.

Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία εξετάζει διάφορες λύσεις, από ένα ορατό notch που θα φιλοξενεί τους αισθητήρες, μέχρι την ενσωμάτωσή τους κάτω από την οθόνη, κάτι που ήδη δοκιμάζει για τα μελλοντικά iPhone. Όμως, αν το αποτέλεσμα δεν βγει καλό, δεν αποκλείεται η Apple να παγώσει εντελώς το project.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ιδέα υπάρχει, αλλά η υλοποίησή της αργεί. 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα