Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Πρέπει να πάμε στον Άρη πριν να αυτοκαταστραφούμε

Οι αποικίες θα είναι η μόνη λύση για την ανθρωπότητα

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Πρέπει να πάμε στον Άρη πριν να αυτοκαταστραφούμε

Ο Elon Musk είχε ανακοινώσει τις προθέσεις του να στείλει ανθρώπους στον Άρη για να δημιουργήσουν μια αποικία και μάλιστα είχε προκαλέσει το ενδιαφέρον όταν πρότεινε το βομβαρδισμό του Άρη με πυρηνικά για τη γαιοποίηση του πλανήτη. Τώρα θέλει να επισπεύσει αυτή τη διαδικασία επειδή δεν προβλέπει ένα ευοίωνο μέλλον για τη Γη. Σε μια συνέντευξη ποικίλης ύλης που παραχώρησε στο GQ, ο CEO της Space X περιέγραψε τον αποικισμό άλλων πλανητών ως τη μόνη λύση της ανθρωπότητας για επιβίωση.

Κάνετε back up το σκληρό σας δίσκο…μήπως να κάναμε back up και τη ζωή;” δήλωσε, ενώ δεσμεύτηκε πως η Space X θα ανακοινώσει αναλυτικά τα σχέδιά της μόλις είναι έτοιμα. Προς το παρόν το γενικό σχέδιο είναι η αποστολή αστροναυτών στον Άρη το γρηγορότερο δυνατόν. Ο Musk δίνει έμφαση στο χρόνο καθώς όπως δηλώνει, “δεν πιστεύω πως μπορούμε να αγνοήσουμε την πιθανότητα ενός τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου. Το 1912 μπαίναμε σε μια περίοδο ειρήνης και ευημερίας…και μετά ήρθε ο Πρώτος Παγκόσμιος Πόλεμος, ακολουθούμενος από το δεύτερο, ακολουθούμενος από τον Ψυχρό Πόλεμο. Ίσως να είναι εφησυχασμός και αλαζονεία η υπόθεση πως αυτό δε θα ξανασυμβεί.” Και αυτή τη φορά, αν μπουν και τα πυρηνικά στη μέση “θα είναι μακράν χειρότερο από οτιδήποτε έχει συμβεί μέχρι σήμερα”.

Advertisement

Αντιτίθεται επίσης στην απόφαση της NASA να απαγορεύσει οποιαδήποτε επαφή με τους υδάτινους πόρους του Άρη για αποφυγή μόλυνσής αυτών, λέγοντας πως “από όσο ξέρουμε δεν υπάρχει απόδειξη για ζωή στην επιφάνεια του Άρη. Στην καλύτερη υπάρχει μικροβιακή ζωή στο υπέδαφος. Θα ήταν κάπως ανήθικο να μην αποικίσουμε τον Άρη, αν αυτό σήμαινε την διατήρηση της ζωής στη Γη όπως την ξέρουμε”.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.