Ο επικεφαλής της FCC των ΗΠΑ, Brendan Carr, με δήλωσή του στους Financial Times, τόνισε πως οι Ευρωπαίοι που έχουν ενδοιασμούς για την υιοθέτηση του Starlink του Elon Musk, θα έχουν περισσότερα να ανησυχούν αν συνεργαστούν με τις κινεζικές υπηρεσίες δορυφορικού internet. Πρόσθεσε πως η πολιτική έχει επηρεάσει μακροπρόθεσμες αποφάσεις στην Ευρώπη “δυστυχώς” και πως οι “συμμαχικές δυτικές δημοκρατίες” πρέπει να επικεντρωθούν “στον πραγματικό μακροπρόθεσμο μπαμπούλα, την άνοδο του κινεζικού κομμουνιστικού κόμματος”.
Αν ανησυχείτε για το Starlink, περιμένετε για την έκδοση του CCP, τότε θα ανησυχήσετε πραγματικά. Αν η Ευρώπη είχε το δικό της αστερισμό δορυφόρων τότε εντάξει, νομίζω πως θα ήταν καλύτερα. Αλλά συνολικά η Ευρώπη έχει πιαστεί ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα. Ήρθε η ώρα να διαλέξει.

Η αλήθεια είναι πως η Ευρώπη βρίσκεται αρκετά πίσω στην τεχνολογία δορυφορικού internet, με το Starlink του Musk να έχει ήδη σε τροχιά 7.135 δορυφόρους. Η γαλλική Eutelsat έχει περίπου το 1/10 αυτών και χρεώνει περίπου δεκαπλάσια για τα τερματικά της. Την ίδια στιγμή, το κινεζικό Spacesail έχει μόλις 90 δορυφόρους σε τροχιά, οι εκτοξεύσεις είναι όμως διαρκείς και μέχρι το 2030 σκοπεύει να ξεπεράσει το Starlink με 15.000 δορυφόρους σε τροχιά.
Ο Carr κατηγορεί τους Ευρωπαίους για “προκατάληψη” εναντίον των αμερικανικών εταιριών και πιο συγκεκριμένα κατηγορεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για “προστατευτισμό” και “αντι-αμερικανικό αίσθημα”, ανοίγοντας συνέχεια έρευνες εναντίον των Meta, Apple, Google και X.
Tags
Must Read
Η Κίνα δοκιμάζει ρομπότ κουρέματος! (ΒΙΝΤΕΟ)
Το «Gundam» των 650.000 δολαρίων βγήκε στην αγορά
Η Πόλη του Μεξικού βυθίζεται και η NASA δείχνει πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα