Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Ανησυχητικά στατιστικά: Ο μέσος Αμερικανός ξόδεψε 2,5 μήνες στο τηλέφωνό του το 2024!

Αυξήθηκε κατακόρυφα η χρήση των smartphones φέτος

Θέμης Μπολτσής
Θέμης Μπολτσής

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Ανησυχητικά στατιστικά: Ο μέσος Αμερικανός ξόδεψε 2,5 μήνες στο τηλέφωνό του το 2024!

Μια πρόσφατη έρευνα από το Reviews.org αποκαλύπτει τη διαρκώς αυξανόμενη εξάρτηση των Αμερικανών από τα smartphones τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία, ο μέσος χρήστης αφιέρωσε το ισοδύναμο 2,5 μηνών του έτους στο κινητό του μέσα στο 2024. Αυτό μεταφράζεται σε περίπου 205 ελέγχους της συσκευής ημερησίως ή περίπου μία φορά κάθε πέντε λεπτά που είναι ξύπνιος! Τα δεδομένα δείχνουν σημαντική αύξηση 42,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, όταν οι χρήστες ανέφεραν πως έλεγχαν το κινητό τους κατά μέσο όρο 144 φορές την ημέρα.

Η έρευνα καταγράφει συγκεκριμένες συνήθειες που συμβάλλουν σε αυτή την αύξηση της χρήσης. Από τους συμμετέχοντες, το 80,6% δήλωσε ότι ελέγχει το κινητό του μέσα στα πρώτα 10 λεπτά μετά το ξύπνημα, ενώ το 76% κοιτάζει τη συσκευή του μέσα σε πέντε λεπτά από τη λήψη κάποιας ειδοποίησης. Άλλες χαρακτηριστικές συνήθειες περιλαμβάνουν το 65,7% που χρησιμοποιεί το κινητό στην τουαλέτα και το 38,1% που το χρησιμοποιεί κατά τη διάρκεια ραντεβού. Οι νεότερες γενιές δείχνουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση, με τη Gen Z να προηγείται με 6 ώρες και 18 λεπτά καθημερινής χρήσης, ακολουθούμενη από τους Millennials με 6 ώρες και 2 λεπτά.

Advertisement

Οι γενεαλογικές τάσεις αποκαλύπτουν διαφορετικά επίπεδα εξάρτησης. Οι Millennials, εκτός από τους 324 ελέγχους του κινητού τους ανά ημέρα, είναι και οι ταχύτεροι στην ανταπόκριση στις ειδοποιήσεις, με το 89,5% να κοιτάζει μέσα στα πρώτα 10 λεπτά. Παράλληλα, το 80% δηλώνει έντονο άγχος αν χάσει το κινητό του, ενώ είναι και η γενιά που προχωρά πιο συχνά σε αναβάθμιση συσκευών. Ωστόσο, το 56% της Gen Z παραδέχεται ότι νιώθει εθισμένο στο κινητό, ελαφρώς περισσότερο από τους Millennials (55%). Οι Gen X, Boomers και Silent Generation δείχνουν προοδευτικά χαμηλότερη χρήση και λιγότερη ανησυχία σχετικά με την εξάρτηση από τις συσκευές τους.

Παρότι η χρήση κινητών αυξήθηκε δραματικά, ο αριθμός όσων δηλώνουν εθισμένοι μειώθηκε κατά 24% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Τα αποτελέσματα εγείρουν ερωτήματα σχετικά με την εξελισσόμενη σχέση των χρηστών με τις συσκευές τους και τις πιθανές επιπτώσεις αυτής της εξάρτησης στην προσωπική και κοινωνική ζωή.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.