Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Έκλεισε και το τελευταίο εργοστάσιο λιγνίτη στο Ηνωμένο Βασίλειο

Μία ιστορική στιγμή

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Έκλεισε και το τελευταίο εργοστάσιο λιγνίτη στο Ηνωμένο Βασίλειο

Το τελευταίο εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας από λιγνίτη έκλεισε στο Nottinghamshire του Ηνωμένου Βασιλείου, ακολουθώντας τη δέσμευση της Βρετανίας από το 2015 να κλείσει όλα τα εργοστάσια λιγνίτη μέσα σε δέκα χρόνια.

Το εργοστάσιο ήταν σχεδιασμένο να κλείσει το 2022, αλλά παρέμεινε ανοιχτό όταν η Ευρώπη μπήκε σε μία ενεργειακή κρίση λόγω της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.

Advertisement

Στο απόγειο λειτουργίας του, το εργοστάσιο απασχολούσε 3.000 μηχανικούς και τώρα 100 από αυτούς θα αναλάβουν τον παροπλισμό των εγκαταστάσεων μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Οι εργαζόμενοι θα απορροφηθούν σε νέες θέσεις εργασίας σε άλλα εργοστάσια παραγωγής ενέργειας, ενώ άλλοι θα εκπαιδευτούν μέσω προγραμμάτων για να εργαστούν σε άλλους τομείς της βιομηχανίας.

Η Βρετανία άνοιξε το πρώτο εργοστάσιο λιγνίτη στον κόσμο, το 1882. Ο λιγνίτης αποτελούσε το 2012 το 39% της παραγωγής ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ το 2019 αποτελούσε μόλις το 2%.

Μεταξύ 2012 και 2023, η παραγωγή ενέργειας από αιολικές και ηλιακές πηγές αυξήθηκε από το 6% στο 34%. Σήμερα, το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η πρώτη χώρα από τους G7 που εγκατέλειψε την παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.