Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Apple: Νέα πολυετής συμφωνία για τα 5G modems της Qualcomm στα iPhone

Καθώς τα modems της Apple αντιμετωπίζουν καθστερήσεις

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Apple: Νέα πολυετής συμφωνία για τα 5G modems της Qualcomm στα iPhone

Σε μια αναπάντεχη ανακοίνωση η Qualcomm γνωστοποίησε την επέκταση της συμφωνίας της με την Apple για τη χρήση των 5G modems της στα iPhone για την επόμενη τριετία. 

Πρόκειται για μια επέκταση της υφιστάμενης συμφωνίας που θα διασφαλίσει ότι τα επόμενα iPhone (μέχρι το iPhone 18) θα έρχονται εξοπλισμένα με Qualcomm 5G modem, δηλαδή μέχρι τα iPhones του 2024, του 2025 και του 2026. 

Advertisement

Και είπαμε πως πρόκειται για ανακοίνωση-έκπληξη μιας και αναμενόταν από την Apple να αναπτύξει τα δικά της 5G modem και να μειώσει την εξάρτησή της από την Qualcomm. Άλλωστε για αυτόν τον λόγο εξαγόρασε την επιχείρηση παραγωγής modem της Intel για 1 δισεκατομμύριο δολάρια πίσω στο 2019. 

Φαίνεται όωμς πως η παραγωγή των δικών της 5G modems θα καθυστερήσει και θα συνεχίσει ως έχει με την Qualcomm, η οποία είναι ανάμεσα στους κορυφαίους παρόχους 5G modem της αγοράς, με πελάτες όπως η Samsung, η Xiaomi, η Huawei και άλλες. 

Η διευρυμένη συμφωνία υποδηλώνει επίσης ότι η Apple και η Qualcomm έχουν επιλύσει τις μακροχρόνιες νομικές διαφορές τους σχετικά με τα δικαιώματα ευρεσιτεχνίας και τα τέλη αδειοδότησης.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.

Hub

Apple

Apple

Δες περισσότερα