“Καλύτερα εφέ γραφικών και απόδοση χάρη το DirectX 12”
O producer της NeoCore Games, Zoltán Pozsonyim, στούντιο υπεύθυνο για το The Incredible Adventures of Van Helsing, αλλά και για το επερχόμενο Warhammer 40,000: Inquisitor Martyr, εξέφρασε την άποψη του για το DirectX 12, μιλώντας στο GamingBolt. Τα λόγια του προσφέρουν νέες πικάντικες πληροφορίες για τις αρετές του DX12 που για ακόμη μια φορά εγκωμιάστηκε από developer.
Συγκεκριμένα, o Zoltán ανέφερε:
"Το DirectX 12 δεν είναι κάτι που θα σας επιτρέψει να πειραματιστείτε με νέα φανταχτερά εφέ κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης ενός τίτλου. Είναι περισσότερο κάτι σαν μια μεγάλη, διαρθρωτική εξέλιξη που δίνει στους προγραμματιστές πολύ περισσότερες δυνατότητες, παρέχοντάς τους ευκολότερη απευθείας πρόσβαση στην GPU. Αυτό σημαίνει ότι θα έχετε πολύ περισσότερο χώρο για βελτιστοποίηση των επιδόσεων και να κάνετε το κώδικα των παιχνιδιών να τρέχει γρηγορότερα. Αν είστε σε θέση να αποσπάσετε υψηλότερη απόδοση από την GPU, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε περισσότερα καρέ ανά δευτερόλεπτο ή πιο όμορφo περιεχόμενο στο παιχνίδι. Το DX12 υποστηρίζει τεχνολογίες όπως οι asynchtonous compute shaders, οι οποίοι για παράδειγμα, σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε περισσότερα και καλύτερης ποιότητας ειδικά εφέ και post processs, (όπως τα screen space ambient occlusion, screen space reflection, καλύτερης ποιότητας shadow mapping, transculency, tone mapping).”
Ακολουθήστε το Unboxholics.com στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics.com σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.