Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

ΗΠΑ: Έρχεται ειδικός φόρος κατανάλωσης ρεύματος για τις επιχειρήσεις κρυπτονομισμάτων

Ο Λευκός Οίκος θέλει να περιορίσει την σπατάλη ηλεκτρικού από το mining

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

ΗΠΑ: Έρχεται ειδικός φόρος κατανάλωσης ρεύματος για τις επιχειρήσεις κρυπτονομισμάτων

Η κυβέρνηση Μπάιντεν ανακοίνωσε την πρότασή της να φορολογήσει την ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις εξόρυξης κρυπτονομισμάτων στις ΗΠΑ. Η πρόταση, η οποία αποτελεί μέρος του προϋπολογισμού για το οικονομικό έτος 2024, αποσκοπεί στην αντιμετώπιση του περιβαλλοντικού και κοινωνικού κόστους της εξόρυξης κρυπτονομισμάτων, το οποίο, σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο, δεν καταβάλλεται από τη βιομηχανία.

Με το προτεινόμενο νομοσχέδιο, που ονομάζεται Digital Asset Mining Energy ή DAME θα επιβάλλεται φόρος ύψους 30% στην ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνεται από τις επιχειρήσεις κρυπτοεξόρυξης. Ο φόρος θα επιβληθεί σταδιακά σε βάθος τριετίας, ξεκινώντας με 10% το πρώτο έτος, 20% το δεύτερο έτος και 30% από το τρίτο έτος και μετά.

Advertisement

Σύμφωνα με τον Λευκό Οίκο, η εξόρυξη κρυπτονομισμάτων έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία, όπως οι εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, η ατμοσφαιρική ρύπανση, οι υψηλές τιμές ενέργειας και οι διακοπές παροχής. Η κυβέρνηση υποστηρίζει επίσης το cryptomining δεν παράγει ούτε τοπικά ούτε και εθνικά οικονομικά οφέλη, που συνήθως συνδέονται με επιχειρήσεις, οι οποίες χρησιμοποιούν παρόμοιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας.

Η πρόταση έχει δεχθεί επικρίσεις από τη βιομηχανία κρυπτονομισμάτων και ορισμένους εμπειρογνώμονες, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι είναι άδικη και αναποτελεσματική. Επισημαίνουν ότι υπάρχουν άλλες βιομηχανίες που χρησιμοποιούν μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας αλλά δεν φορολογούνται για την ενεργειακή τους κατανάλωση, όπως η κατασκευή χάλυβα.

Προτείνουν επίσης, ότι η φορολόγηση των ρύπων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου θα ήταν καλύτερος τρόπος για να ενθαρρυνθούν οι επιχειρήσεις εξόρυξης crypto, να μειώσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις και να υιοθετήσουν καθαρότερες πηγές ενέργειας και όχι η φορολόγηση της χρήσης ηλεκτρικής ενέργειας.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.