Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Οι hackers της Βόρειας Κορέας έκλεψαν δισεκατομμύρια σε κρυπτονομίσματα το 2022

Κρατώντας ζωντανή τη χρηματοδότηση της χώρας

Αλέξανδρος Καρατζάς
Αλέξανδρος Καρατζάς

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Οι hackers της Βόρειας Κορέας έκλεψαν δισεκατομμύρια σε κρυπτονομίσματα το 2022

Με τις εξοντωτικές κυρώσεις που έχουν επιβληθεί στη Βόρεια Κορέα από τη διεθνή κοινότητα, η χώρα κατάφερε να βρει τρόπο να χρηματοδοτείται, έστω και μέσω παράνομων δραστηριοτήτων. Σύμφωνα με την Chainalysis, οι hackers της Βόρειας Κορέας κατάφεραν να κλέψουν κρυπτονομίσματα αξίας $1.7 δισεκατομμυρίων το 2022, τετραπλασιάζοντας το προπέρσινο ρεκόρ των $429 εκατομμυρίων.

Μάλιστα το ποσό αποτελεί το 44% του συνόλου των $3.8 δισεκατομμυρίων που κλάπηκαν το 2022 σε παγκόσμια κλίμακα, με την Chainalysis να χαρακτηρίζει το 2022 ως “τη μεγαλύτερη χρονιά του crypto hacking”.

Advertisement

Οι συνολικές εξαγωγές της Βόρειας Κορέας το 2020 ανήλθαν στα $142 εκατομμύρια, οπότε δεν είναι υπερβολή να πούμε πως το hacking κρυπτονομισμάτων αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της οικονομίας της χώρας.

Οι hackers “ξεπλένουν” τα κρυπτονομίσματα μέσω “mixers”, αναμιγνύοντας τα crypto από διάφορους χρήστες για να αποκρύψουν την πηγή των χρημάτων. Ένας άλλος τρόπος ξεπλύματος είναι μέσω ανταλλακτηρίων στην Κίνα και NFTs.

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.