Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το πρώτο "Assemble": 10 χρόνια από την πρεμιέρα του "The Avengers"

Ο Mark Ruffalo θυμάται την πρώτη του εμφάνιση ως Hulk

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το πρώτο "Assemble": 10 χρόνια από την πρεμιέρα του "The Avengers"

Σαν σήμερα 4 Μαΐου του 2012, έκανε πρεμιέρα το "The Avengers", η πρώτη μεγάλου βεληνεκούς με ανσάμπλ καστ παραγωγή της Marvel Studios, που αποτελούσε και την κορύφωση του Phase One τότε του MCU. 

Το πρώτο "Avengers, Assemble!" έγινε πριν από 10 χρόνια ακριβώς και άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στον κινηματογράφο και το κινηματογραφικό σύμπαν της Marvel καθώς ήταν η πρώτη φορά που είδαμε σε ένα πλάνο μαζί τον Iron Man του Robert Downey Jr., τον Captain America του Chris Evans, την Black Widow της Scarlet Johansson, τον Thor του Chris Hemsworth, τον Hulk του Mark Ruffalo και τον Hawkeye του Jeremy Renner. 

Advertisement

Ειδικά ο Mark Ruffalo θυμήθηκε αυτή την ιδιαίτερη ημέρα στο προφίλ του στο Twitter κάνοντας μια αφιερωμένη ανάρτηση και τάγκαρε τους υπόλοιπους αυθεντικούς Avengers -τουλάχιστον όσους διατηρούν Twitter λογαριασμό. 

"Μπορείτε να πιστέψετε ότι πέρασαν 10 χρόνια από την πρεμιέρα; Μια απίστευτη τιμή του να είμαι μέρος του MCU. Ορίστε προς το μέλλον και σε περισσότερες συναρπαστικές ιστορίες που θα ειπωθούν." 

Για την ιστορία το Avengers κόστισε περί τα $220 εκατομμύρια και έβγαλε πάνω από $1.5 δισεκατομμύρια στο box office.

 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.