Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

O Bill Murray σε ρόλο κακού τελικά στο Ant-Man and the Wasp: Quantumania

Αλλά δεν ξέρουμε ποιον

Στράτος Χατζηνικολάου
Στράτος Χατζηνικολάου

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

O Bill Murray σε ρόλο κακού τελικά στο Ant-Man and the Wasp: Quantumania

Πριν μήνες μάθαμε πως ο διάσημος ηθοποιός Bill Murray των "Ghostbusters", "Groundhog Day" και "Lost in Translation" θα παίξει στο Ant-Man and the Wasp: Quantumania. Έτσι, στο σύμπαν της Marvel θα προστεθεί ακόμη ένα μεγάλο όνομα του Χόλιγουντ, ωστόσο δε γνωρίζαμε ποιο ρόλο θα παίξει, αν θα είναι καλός ή κακός ο χαρακτήρας του.

Αυτό τώρα έρχεται να αλλάξει, καθώς μέσα από το “The Eli Manning Show”, ο Murray δήλωσε πως ο χαρακτήρας που θα υποδυθεί είναι κακός. Φυσικά και δεν είπε τίποτα παραπάνω, δηλαδή ποιον villain θα υποδυθεί, πάντως μετέφερε ότι θα είναι ένας “κακός”.

Advertisement

-Ποια είναι η δύναμη του ήρωα που θα υποδυθείς;

-Η δύναμή μου είναι απλά ότι θα είμαι κακός

Στο Ant-Man 3 γνωρίζουμε πως ο Jonathan Majors θα επιστρέψει στο ρόλο του μεγάλου κακού του "Kang", μετά το ντεμπούτο του στο "Loki", μαζί με τους Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer και Michael Douglas.

Το Ant-Man and the Wasp: Quantumania έχει προγραμματιστεί για τις 23 Ιουλίου 2023.

Δείτε το απόσπασμα παρακάτω:

 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.