Πριν μήνες μάθαμε πως ο διάσημος ηθοποιός Bill Murray των "Ghostbusters", "Groundhog Day" και "Lost in Translation" θα παίξει στο Ant-Man and the Wasp: Quantumania. Έτσι, στο σύμπαν της Marvel θα προστεθεί ακόμη ένα μεγάλο όνομα του Χόλιγουντ, ωστόσο δε γνωρίζαμε ποιο ρόλο θα παίξει, αν θα είναι καλός ή κακός ο χαρακτήρας του.
Αυτό τώρα έρχεται να αλλάξει, καθώς μέσα από το “The Eli Manning Show”, ο Murray δήλωσε πως ο χαρακτήρας που θα υποδυθεί είναι κακός. Φυσικά και δεν είπε τίποτα παραπάνω, δηλαδή ποιον villain θα υποδυθεί, πάντως μετέφερε ότι θα είναι ένας “κακός”.
-Ποια είναι η δύναμη του ήρωα που θα υποδυθείς;
-Η δύναμή μου είναι απλά ότι θα είμαι κακός
Στο Ant-Man 3 γνωρίζουμε πως ο Jonathan Majors θα επιστρέψει στο ρόλο του μεγάλου κακού του "Kang", μετά το ντεμπούτο του στο "Loki", μαζί με τους Paul Rudd, Evangeline Lilly, Michelle Pfeiffer και Michael Douglas.

Το Ant-Man and the Wasp: Quantumania έχει προγραμματιστεί για τις 23 Ιουλίου 2023.
Δείτε το απόσπασμα παρακάτω:
Read Next
Must Read
Το Avengers: Doomsday είναι το “reset” που περιμένουν οι fans
Η Marvel κρατάει ένα μυστικό για το Avengers: Doomsday
Το Avengers: Endgame επιστρέφει στους κινηματογράφους με νέες σημαντικές σκηνές!