Μετάβαση στο περιεχόμενο

ή
|

Νέος εδώ;

Έχεις λογαριασμό;

Επαναφορά κωδικού

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε σύνδεσμο επαναφοράς

Θυμάστε τον κωδικό σας;

Εύρεση ονόματος χρήστη

Εισάγετε το email σας και θα σας στείλουμε το όνομα χρήστη

Θυμάστε το όνομα χρήστη σας;

Το Pacific Rim 2 του Guillermo Del Toro θα ήταν όσο πιο... "Del Toro" γινόταν

Ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης αποκάλυψε τα σχέδιά του

Κυριάκος Στεργιάδης
Κυριάκος Στεργιάδης

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Αποθήκευση σε λίστα

Δεν υπάρχουν λίστες ακόμα

0/10 λίστες

Το Pacific Rim 2 του Guillermo Del Toro θα ήταν όσο πιο... "Del Toro" γινόταν

Όλοι ξέρουμε πως η συνέχεια του Pacific Rim δεν ήταν η αναμενόμενη, παρά την εξαιρετική πορεία της πρώτης ταινίας. Τo sequel με τίτλο "Pacific Rim: Uprising" δεν ήταν δια χειρός Guillermo Del Toro και αυτό φάνηκε εκ του αποτελέσματος. Ο μεξικανός και βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης είχε γράψει ένα σενάριο το οποίο πέταξαν στο καλάθι των αχρήστων οι Steven S. DeKnight και Jon Spaihts όταν ανέλαβαν την ταινία αργότερα, αλλάζοντας το αυθεντικό της όραμα. 

Τώρα όμως σε νέα του συνέντευξη αποκάλυψε το αρχικό το όραμα και πώς θα έμοιαζε αυτό για το Pacific Rim 2 που δεν έγινε ποτέ

Advertisement

Ένα Pacific Rim 2 τέρμα "Del Toro"

Μιλώντας στο The Wrap περιέγραψε αρκετά λεπτομερώς το πλάνο του, που περιείχε περισσότερο την Mako και...time travel αλά Interstellar

Ο κακός θα ήταν ένας πληροφορικάριος που έχει εφεύρει το internet 2.0. Και ανακαλύπτουν πως ότι εφήυρε δεν ήταν δικά του, οπότε σιγά-σιγά αρχίζουν να αντιλαμβάνονται πως "τα πήρε από τους προκατόχους του". Αυτούς που ελέγχουν τα kaiju. Και τότε μαθαίνουμε πως οι precursors είναι στην πραγματικότητα εμείς από το μέλλον χιλιάδες χρόνια μετά. Έχουν προσπαθήσει να γεωμορφοποιήσουν τη Γη για να επιβιώσουν. Και εμείς θα είχαμε exo-bio στολές που έμοιαζαν εξωγήινες αλλά είναι γήινης τεχνολογίας. Θα ήταν ένα ενδιαφέρον παράδοξο. 

Στο "Uprising' που είναι το sequel που πήραμε τελικά, λίγοι χαρακτήρες επέστρεψαν από το πρώτο φιλμ ενώ και τα εφέ δεν ήταν στο ίδιο επίπεδο. Ο Del Toro ανέφερε πως ήθελε να εστιάσει ιδιαίτερα στην Mako και να την κάνει έναν από τους βασικούς χαρακτήρες του Pacific Rim 2. 

Advertisement

Δυστυχώς όμως ποτέ μάλλον δε θα δούμε το όραμα αυτό του Del Toro στην οθόνη. 

Ακολουθήστε το Unboxholics στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα τελευταία νέα για τεχνολογία, videogames, ταινίες και σειρές. Ακολουθήστε το Unboxholics σε Facebook, Twitter, Instagram, Spotify και TikTok.